توصیه ایلان ماسک به زلنسکی در رابطه با تلفات انبوه اوکراین

© AFP 2023 / Alain Jocardایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی
ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2023
اشتراک
ایلان ماسک، میلیاردر مشهور آمریکایی، در پادکست لکس فریدمن،دانشمند و وبلاگ نویس از ولادیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین خواست تا مذاکرات با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را آغاز کند و از نابود کردن همه جوانان اوکراینی در سنگرها دست بردارد.
به گزارش اسپوتنیک، فریدمن نظر ماسک را در مورد اینکه آیا زلنسکی باید مذاکرات صلح با ولادیمیر پوتین را آغاز کند یا خیر، پرسیده بود.
ماسک پاسخ داد: "بله. من به او توصیه می کنم که گل های سرسبد جوانان اوکراینی را برای مردن در سنگر نفرستد. نیازی به انجام این کار نیست، صرف نظر از اینکه با پوتین (ولادیمیر رئیس جمهور روسیه) گفتگو کند یا نه."
حملات پهپادی ارتش روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2023
روسیه با انبوهی از پهپادها حملات استراتژیک به نیروهای مسلح اوکراین انجام خواهد داد
این میلیاردر هشدار داد که وضعیت در جبهه و توازن نیروها به گونه ای پیش رفته است که ادامه تهاجم منجر به "تلفات انبوه" می شود.
ماسک به عنوان هشداری در مورد جلوگیری از مرگ و میر بیشتر مردم گفت: "تاریخ با آنها مهربان نخواهد بود".
پیش از این، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، بروز بن بست در جبهه را تایید کرد و گفت: "به احتمال زیاد، پیشرفت عمیق و زیبایی حاصل نخواهد شد."
روسیه بارها آمادگی خود را برای مذاکره اعلام کرده است، اما مقامات اوکراین ممنوعیت مذاکرات را در سطح قانونگذاری اعمال نموده اند. در کرملین همچنین خاطرنشان کرده اند که در حال حاضر هیچگونه شرایط لازم برای انتقال وضعیت فعلی به مسیر صلح آمیز وجود ندارد، در حالی که دستیابی به اهداف عملیات ویژه نظامی یک اولویت مطلق برای مسکو است. به گفته ولادیمیر پوتین، روسیه هرگز گفتگو را رد نکرده است، اما طرف مقابل باید مستقیماً و با صراحت از آمادگی خود برای آن بگوید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала