زمان و مکان اجلاس "گروه 7" در سال 2024 اعلام شد

© AP Photo / Olivier Matthysنخست وزیر ایتالیا - جورجیا ملونی
نخست وزیر ایتالیا - جورجیا ملونی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2023
اشتراک
نخست وزیر ایتالیا زمان و مکان اجلاس "گروه 7" را در سال 2024 اعلام کرد.
به گزارش اسپوتنیک، نخست وزیر ایتالیا جورجیا ملونی گفت: نشست سال 2024 رهبران گروه 7 به ریاست ایتالیا از 13 تا 15 ژوئن در منطقه جنوبی پولیا برگزار خواهد شد.
او گفت: آفريقا و موضوع مهاجرت در دوره رياست ايتاليا در "گروه 7" محور اصلی خواهد بود. دستور كار در طول سال از طريق ابتكارات وزارتخانه هاي مختلف توسعه خواهد يافت.
ملونی در ویدئویی درباره کار دولت گفت: محل برگزاری اجلاس در دره ایتریا در بورگو اگنازیا در یک مجموعه هتل پنج ستاره در استان بریندیزی در نزدیکی سواحل آدریاتیک نقطه مركزي نشست رهبران " گروه 7" خواهد بود كه از 13 تا 15 ژوئن برگزار خواهد شد.
وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2023
وزارت خارجه روسیه: گروه 7 در رابطه با اوکراین بر هند فشار وارد می کند
نخست وزیر پیشتر گفته بود اولویت های ریاست ایتالیا بر "گروه 7" حمایت از اوکراین، امنیت انرژی و اقتصادی، مهاجرت و آفریقا خواهد بود. با تشدید درگیری ها در خاورمیانه، نمایندگان رهبری ایتالیا کار در مورد صلح در این منطقه را به دستور کار ماموریت آتی اضافه کردند.
روز چهارشنبه، آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه و معاون نخست وزیر ایتالیا اعلام کرد که نشست 2024 وزارت خارجه "گروه 7" در ماه آوریل در جزیره کاپری برگزار می شود.
به گفته تاجانی، نشست "تجارت بین المللی" در منطقه کالابریا و "همکاری بین المللی" در آبروزو برگزار می شود و قرار است رویداد دیگری در منطقه شهری لاتزیو برگزار شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала