در اوکراین یک لقب شرم آور برای زلنسکی پیدا کردند

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
اشتراک
اولگ سوسکین، مشاور سابق لئونید کوچما، رئیس جمهور اسبق اوکراین، در کانال یوتیوب خود، ولادیمیر زلنسکی را یک "جوکر" کاریکاتوری نامید که در گذشته هیچ کس توانایی وی را برای رسیدن به قدرت باور نمی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سوسکین گفت:"آیا ما او را انتخاب کردیم؟ نه، من اصلا به آنها رای ندادم. اطلاً تصور نمی کردم که این کاریکاتور، این کارتون ناگهان تبدیل به یک چهره مرگ آور می شود. خوب، می بینید: وی دست کم گرفتند، متوجه نشدند که او جوکر سیاه است.
به گفته وی، زلنسکی خود را "نوکر مردم" می نامد، اگرچه او حق ندارد حتی اوکراینی ها را به خدمت ارتش فراخواند، زیرا نتوانست از عهده وظایف محول شده به وی برآید.
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
"از درون": در آمریکا فاش کردند که چگونه زلنسکی را با سخنان پوتین بر سر جای خود نشاندند
این کارشناس گفت که اطمینان دادن های زلنسکی مبنی بر رسیدن به موفقیت بر اساس واقعیت نیست، زیرا ضد حمله شکست خورده است، اوکراین دیگر قادر به سرنگونی حتی پهپادها نیست و غرب از کمک بیشتر به کی یف امتناع می ورزد.
سوسکین خواستار امضای آتش بس در سریع ترین زمان ممکن شد، زیرا به گفته او، مردم اوکراین حتی نمی دانند در زمستان چه چیزی در انتظارشان است.
ضدحمله اوکراین در 4 ژوئن آغاز شد. نیروهای مسلح اوکراین به مدت پنج ماه تلاش کردند تا در مسیرهای یوژنودونتسک، آرتموفسک و زاپوروژیه پیشروی کنند و تیپ های آموزش دیده توسط ناتو و مسلح به تجهیزات خارجی را به نبرد اعزام کردند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در 5 اکتبر در جلسه باشگاه گفتگوی بین المللی والدای گفت که از 4 ژوئن تاکنون، دشمن بیش از 90 هزار نفر، 557 تانک و تقریبا 1900 خودروی زرهی را از دست داده است. او همچنین تاکید کرد که ضد حمله اوکراین در واقع شکست خورده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала