آمریکا مخفیانه قدرتمندترین ماشین را به ارتش اوکراین داده است

© AP Photo / Michal DyjukУкраинские и польские солдаты на танке Leopard 2
Украинские и польские солдаты на танке Leopard 2 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.11.2023
اشتراک
دیوید آکس، تخلیلگر مجله فوربس می نویسد، ایالات متحده بدون اعلام رسمی آن، چندین خودروی زرهی Assault Breachers را به نیروهای مسلح اوکراین برای "شکستن" خط دفاعی روسیه تحویل داده است.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله وی آمده است: "ایالات متحده بی سر و صدا حداقل یک – و احتمالاً چند دستگاه از قدرتمندترین خودروهای زرهی خود را به اوکراین تحویل داده است.
دیوید آکس توضیح می دهد، صحبت در مورد تحویل یک و احتمالاً شش خودروی زرهی مهندسی Assault Breacher است. نویسنده می نویسد: "احتمالاً کاخ سفید در بیانیه های دوره ای خود در مورد کمک نظامی به اوکراین، خودروهای منتقل شده را در رده مبهم "تجهیزات پاکسازی مین" طبقه بندی کرده است.
بارگیری کمک های نظامی آمریکا به اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.11.2023
کاخ سفید کاهش بسته های کمکی به اوکراین را تایید کرد
به گفته تحلیلگر فوربس، خودروهای پاک‌سازی مین دریافت‌شده در عکس‌های وب‌سایت ولادیمیر زلنسکی که در روز نیروهای موشکی و توپخانه اوکراین که در 3 نوامبر جشن گرفته می‌شود، ظاهر شدند. با این حال، همانطور که دیوید آکس می نویسد، خودروهای Assault Breacher در لیست های رسمی کمک های نظامی ایالات متحده قرار نگرفتند.
این ماشین بر اساس تانک آبرامز است، وزن آن 55 تن است و یکی از محافظت شده ترین و اونیورسال ترین ماشین ها برای درهم شکستن خط دفاعی است. دو خودروی زرهی از این نوع می توانند وظایفی را انجام دهند که به شش بولدوزر نیاز دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала