بوریس جانسون مجری تلویزیونی می شود

© AP Photo / Matt Dunhamبوریس انسون نخست وزیر سابق انگلیس
بوریس انسون نخست وزیر سابق انگلیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2023
اشتراک
جانسون نخست وزیر سابق بریتانیا گفت که از سال آینده مجری تلویزیون خواهد شد
به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر سابق بریتانیا، گفت که از سال آینده به عنوان مجری و ستون نویس برنامه سیاسی به کانال خبری جی بی می پیوندد.
او گفت: "خوشحالم که اعلام کنم به زودی در "جی بی نیوز" به شما ملحق خواهم شد. این کانال فوق العاده جدید را معرفی خواهم کرد دیدگاه های من در مورد همه این موارد که چگونه با همه با این چالش ها روبرو می شویم و فرصت‌هایی که پیش روی ما قرار دارند را می بینیم.
این کانال خاطرنشان می کند که سال آینده نخست وزیر سابق برنامه جدیدی را برای "نمایش قدرت بریتانیا در سراسر جهان" ایجاد و ارائه خواهد کرد و نقش کلیدی در پوشش این کانال از انتخابات عمومی بریتانیا و انتخابات ایالات متحده در سال آینده خواهد داشت که از او به عنوان سازنده، مجری و مفسر برنامه استفاده خواهد شد.
بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2023
بوریس جانسون: فقط آدم احمق فرهنگ روسی را تحسین نمی کند
این اولین تلاش جانسون در کار رسانه ای از زمان کناره گیری از سمت نخست وزیری در سال 2022 نیست. در ماه ژوئن مشخص شد که بوریس جانسون بار دیگر با عدم دریافت مجوز رسمی برای کار به عنوان ستون نویس برای دیلی میل، قوانین وزارتخانه را نقض کرده است. این قوانین همه نخست‌وزیران سابق را ملزم می‌کند که در طی دو سال پس از ترک سمت، قبل از تصدی پست جدید، از کمیته مشورتی انتصاب‌های تجاری (آکوبا) تأییدیه بگیرند.
جانسون نیم ساعت قبل از اعلام عمومی، انتصاب جدید را به کمیته اطلاع داد.
در همان زمان، رسانه های انگلیسی با اشاره به اینکه جانسون برای دومین بار این دستور را نقض کرد، خاطرنشان کردند: در سال 2018 پس از ترک پست ریاست وزارت خارجه انگلیس، آن هم بدون کسب مجوز رسمی، شروع به نوشتن ستون در روزنامه تلگراف کرد. او برای این کار سالانه 275 هزار پوند استرلینگ دریافت می کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала