رزمایش نیروی دریای ایران در اقیانوس هند

© Photo / IRNAنیروی دریایی ایران
نیروی دریایی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.10.2023
اشتراک
دریادار امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران: تأمین امنیت اقتصادی کشتیرانی و عمده شناورهای نفت کش و تجاری را بر عهده داریم.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، دریادار امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت که تأمین امنیت اقتصادی کشتیرانی و عمده شناورهای نفت کش و تجاری را بر عهده داریم و لازم است حتماً از این توفان‌ها آگاهی قبلی داشته باشیم چرا که دریانوردی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
وی از برگزاری رزمایش مرکبی در اقیانوس هند با همکاری این کشور خبر داد و گفت: انشاالله در دیگر اقیانوس‌ها نیز همچنین رزمایشی برپا خواهیم کرد.
امیر شهرام ایرانی گفت: "در حال گسترش همکاری با همه مراکز امنیت دریایی با اولویت اقیانوس هند هستیم و برای تبادل اطلاعات در موضوعات جوی آمادگی داریم.
امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.06.2023
فرمانده نیروی دریایی ایران از تشکیل ائتلاف دریایی شمال اقیانوس هند با حضور ایران و عربستان خبر داد
آمادگی داریم برای کمک به هواشناسی همه اقدامات لازم را انجام دهیم و اگر فرصت فراهم شود دوستان در مراکز امنیت دریایی ما در چابهار و کنارک هم حضور یابند. در حال حاضر با عمان و پاکستان در حوزه امنیت دریانوردی ارتباط مستقیم داریم و در تلاشیم که در اقیانوس هند و دیگر اقیانوس‌ها حضور جدی داشته باشیم.
ایران عضو نشست فرماندهان حاشیه اقیانوس هند است و دو کمیته در این نشست شامل کمیته امنیت و کمیته بشردوستانه مسئولیت آن با ایران است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала