بهینه سازی سامانه های جنگ الکترونیک روسیه برای سرکوب جنگنده های اف 16 در اوکراین

CC BY 4.0 / Ministry of Defence of the Russian Federation / بهینه سازی سامانه های جنگ الکترونیک روسیه برای سرکوب جنگنده های اف 16 در اوکراین
بهینه سازی سامانه های جنگ الکترونیک روسیه برای سرکوب جنگنده های اف 16 در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2023
اشتراک
سامانه‌های جنگ الکترونیک روسیه مورد استفاده در منطقه عملیات ویژه نظامی در حال بهینه‌سازی تنظیمات برای سرکوب ایستگاه‌های راداری جنگنده‌های اف ـ 16 (F-16) هستند.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه ضمن اعلام این خبر گفت: "سامانه‌های جنگ الکترونیک روسیه که در منطقه عملیات نظامی ویژه استفاده می‌شوند، تنظیمات بهینه‌سازی شده برای سرکوب ایستگاه‌های راداری و تجهیزات داخلی جنگنده‌های F-16 ناتو را که کشورهای غربی قصد دارند به کی‌یف عرضه کنند، دریافت خواهند کرد".
وی افزود: "طبق داده‌های شناخته شده در مورد هواپیمای جنگنده‌های خط مقدم ناتو که کی یف قرار است، دریافت کند، سرکوب آنها آسان‌تر از هواپیماهای طراحی شده توسط شوروی سابق در اوکراین خواهد بود."
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست باشگاه گفتگوی والدای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2023
پوتین: آمریکا براحتی پول برای حمایت از اوکراین چاپ خواهد کرد
منبع آگاه دیگری قبلاً اطلاع داده بود، اکنون سیستم های جنگ الکترونیک نیروهای مسلح روسیه می توانند به طور مؤثر هواپیماهای جنگی نیروی هوایی اوکراین را سرکوب کنند و از جمله خاطرنشان کرد، به همین دلیل، هواپیماهای نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مجبور به ترک ماموریت های رزمی و بازگشت به پایگاه های خود می شوند.
در آغاز عملیات نظامی ویژه، نیروی هوایی اوکراین شامل هواپیماهای جنگی مانند جنگنده های میگ 29 و سوخو 27 ، بمب افکن های سوخو 24 و هواپیماهای تهاجمی سوخو 25 بود.
دانمارک و هلند اولین کشورهایی بودند که با ارائه جنگنده های F-16 به کیف موافقت کردند. کاخ سفید تأیید کرده است که اوکراین پس از تکمیل آموزش خلبانانش، هواپیماهای جنگی را از کشورهای ثالث دریافت خواهد کرد. از جمله هلند امیدوار است که اولین جنگنده های F-16 را در سال 2024 به کی یف منتقل کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала