خاکسپاری قدیمی ترین مومیای آمریکایی + عکس

© Sputnik / Nasibeh Esmaeiliتابوت مرگ آمریکایی ها
تابوت مرگ آمریکایی ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2023
اشتراک
قدیمی ترین مومیایی آمریکا پس از 128 سال به خاک سپرده می شود.
به گزارش اسپوتنیک، قدیمی ترین مومیایی در ایالات متحده که توسط مردم محلی " سنگ کار ویلی" نامیده می شود، به زودی به خاک سپرده می شود. به مدت 128 سال، مومیای این فرد ناشناس در یک دفتر تشییع جنازه در ریدینگ، پنسیلوانیا نگهداری می‌شود و به یکی از دیدنی های شهر تبدیل شده است.
به نقل از دیلی میل، این مرد در طول زندگی خود از اعتیاد به الکل رنج می برد. او به خاطر جیب بری به زندان رفت، از آنجایی که پس از دستگیری خود را با نام جعلی معرفی کرده بود، هویت وی تا به امروز ناشناخته مانده است.
در 19 نوامبر 1895، این مرد در حین بازداشت به دلیل نارسایی کلیه درگذشت. جسد او به طور تصادفی توسط فردی که در حال آزمایش تکنیک های مومیایی کردن جدید بود، مومیایی شد. برای بیش از 125 سال، مومیایی این مرد، با کت و شلوار با یک پاپیون و یک روبان قرمز روی شانه‌اش، در یک تابوت باز در دفتر تشییع جنازه شهر نگهداری می‌شود.
مردم محلی، متوفی را "دوست ویلی"، "شمایل" و "بخش افسانه ای" از تاریخ شهر می نامند. اخیرا تصمیم گرفته شد تا متوفی را دفن کنند و هویت او را مشخص کنند. مقامات شهر تلاش زیادی برای کشف نام واقعی این مرد و یافتن نزدیکان وی انجام دادند. مقامات شهر قول دادند که این نام وی را در این هفته و هنگام دفن جسد مومیایی شده فاش کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала