پوتین: کشورهای "میلیارد طلایی" بقیه جهان را استثمار می کنند

© Sputnik / Ramil SitdikovПрезидент РФ Владимир Путин. Архивное фото
Президент РФ Владимир Путин. Архивное фото - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2023
اشتراک
پوتین: موسسات مالی مدرن فقط در خدمت منافع کشورهای" میلیارد طلایی" هستند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس بین المللی پارلمانی "روسیه - آمریکای لاتین" گفت که ساختار روابط اعتباری مدرن به گونه ای است که فقط در خدمت منافع کشورهای "میلیارد طلایی" است.
وی گفت: آنها این "میلیارد طلایی" هستند، به طور دقیق تر، رهبران این کشورهای "میلیارد طلایی"، آنها تقریباً همه کشورهای دیگر جهان را استثمار می کنند. آنها از موقعیت خود، فناوری، اطلاعات و مالی سوء استفاده می کنند.
همانطور که رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، ساختار موسسات مالی بین‌المللی به گونه‌ای است که به جز کشورهای "میلیارد طلایی" برای دیگران زیان آور است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2022
پوتین: روسیه ارتباط با کشورهای آمریکای لاتین، آسیا، آفریقا را ارزشمند می داند
روسیه نیز به نوبه خود آماده برقراری روابط با کشورهای آمریکای لاتین به صورت دوجانبه و در چارچوب ساختارهای بین المللی است. مسکو طرفدار آن است که کشورهای منطقه در وحدت و تنوع خود قوی، مستقل و موفق باشند.
رئیس جمهور روسیه افزود: روسیه به ایجاد روابط بین کشورهای آمریکای لاتین و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، مقایسه رویکردها در مورد مسائل جاری سیاست تجاری، تنظیم تعرفه ها، تشویق سرمایه گذاری و انتقال فناوری کمک خواهد کرد.
اولین کنفرانس پارلمانی "روسیه - آمریکای لاتین" تا روز دوشنبه ادامه دارد و نمایندگان بیش از نیمی از کشورهای آمریکای لاتین در آن شرکت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала