توضیحات شویگو درباره تپانچه خودکار برای خلبانان به وزرای دفاع کشورهای مستقل مشترک المنافع + فیلم

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2023
اشتراک
روسای هیئت های وزارتخانه های دفاع اتحادیه کشورهای مستقل مشترک المنافع از جمله سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه که برای شرکت در نشست شورای وزیران دفاع این اتحادیه وارد شهر تولا روسیه شده اند، از دفتر طراحی ابزارسازی آکادمیسین شیپونوف بازدید کردند.
به گزارش اسپوتنیک، آنها از محل تولید در این دفتر طراحی بازدید کردند که در آنجا کار تولید انبوه تجهیزات نظامی سنگین در حال انجام است. مهمانان با سامانه موشکی چند منظوره "کورنت ـ ا.ام" (Kornet-EM) بر روی شاسی چرخدار تایفون- کا ، ماشین جنگی پیاده نظام BMP-2M با محفظه جنگی "برژوک" و سامانه موشکی پدافند هوایی "پانتسیر اس 1" (Pantsir-S1) آشنا شدند.
همچنین مجموعه ای از تجهیزات کنترل آتش خودکار برای واحدهای توپخانه "مالاشیت" و نمونه هایی از سلاح های کوچک و نارنجک انداز ارائه شد که کیفیت و کارایی بالای آنها در منطقه عملیات ویژه نظامی ثابت شده است.
توضیحاتی برای هر نمونه سلاح ها توسط طراحان ارائه شد. آنها به تمام سؤالات روسای هیئت های نظامی خارجی به تفصیل پاسخ دادند. به ویژه، میهمانان به یک تپانچه خودکار (تپانچه مسلسل) تولید شده توسط شرکت کلاشینکف علاقه مند بودند که بر اساس تصمیم وزیر دفاع فدراسیون روسیه برای تکمیل ذخیره اضطراری قابل حمل خلبانان بر اساس تجربه عملیات نظامی در سوریه ساخته شده است.
شویگو در مورد این نوع سلاح به همکارانش توضیحاتی ارائه کرد. او به تفصیل در مورد طراحی تپانچه خودکار و مشخصات تاکتیکی و فنی بالای آن صحبت کرد. برد بیشتر شلیک، بالا رفتن ظرفیت خشاب به چهل گلوله، چندین نوع مهمات قابل استفاده و حالت های مختلف شلیک از جمله شلیک بی صدا جزو محسنات و برتری های این سلاح جدید است.
با توجه به نظرات سران هیئت ها، آنها از محصولات نظامی روسیه بسیار راضی بودند و آنها را عالی ارزیابی کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала