بازدید شایگو از آخرین تولیدات نظامی تولید انبوه روسیه + ویدئو

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر شویگو حفظ صلح در قره باغ را از جمله اولویت ها برای مسکو اعلام کرد
شویگو حفظ صلح در قره باغ را از جمله  اولویت ها برای مسکو اعلام کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه گزارش داد وزیر دفاع این کشور از شرکت تسلیحات موشکی تاکتیکی دیدن و با جدیدترین سلاح های ساخته شده که به تولید انبوه رسیده اند، آشنا شد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی شویگو پیشرفت دستور دفاع دولتی در این شرکت تسلیحاتی را بررسی کرد.
در پیام وزارت دفاع آمده است: "مدیریت شرکت جدیدترین مدل‌های تسلیحات راه‌اندازی شده به تولید انبوه را که به عنوان بخشی از توسعه عملیاتی و مدرن‌سازی سلاح‌های با دقت بالا به دست آمده است، به وزیر دفاع روسیه ارائه کرد".
همانطور که وزیر دفاع روسیه خاطرنشان کرد، "شرکت تسلیحات موشکی تاکتیکی "اولین و مهمترین موقعیت ها" را در اجرای دستور دفاع دولتی اشغال می کند. ما واقعا امیدواریم که این شتاب نه تنها در سال 2024 حفظ شود، بلکه در برخی زمینه ها نیز افزایش یابد. امروز، کار مشترک ما نتیجه می دهد؛ همچنین در حجم تولید، نه به صورت درصدی، بلکه در زمان ها افزایش داریم". شایگو تاکید کرد که همه این تجهیزات در منطقه عملیات ویژه نظامی تقاضای زیادی دارد.
وی ادامه داد:" ما اکنون به تفصیل آنچه را که امروز دیدیم و آنچه را که در ماه های آینده راه اندازی می کنیم بررسی خواهیم کرد. چگونه به شما کمک کنیم و چگونه از شما حمایت کنیم، علاوه بر حل مسائل مالی مربوط به دستور دفاع دولتی. طبیعتا موارد دیگری نیز وجود دارد".
در مارس 2023، وزیر دفاع روسیه همچنین پیشرفت دستور دفاع دولتی در شرکت تسلیحات موشکی تاکتیکی در منطقه مسکو را بررسی کرد، سپس تعیین شد تا میزان تولید در سال جاری افزایش یابد و حجم تولید سلاح های با دقت بالا دو برابر شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала