- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

آزمایش یک پهپاد انتحاری جدید روسیه در منطقه عملیات نظامی ویژه در اوکراین + عکس و فیلم

© Sputnikپهپاد جدید روسیه
پهپاد جدید روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2023
اشتراک
پهپادهای انتحاری با بال‌های تاشو "BAS-80" که از مواد کامپوزیتی (ترکیبی) مونتاژ شده‌اند، برای آزمایش در منطقه عملیات نظامی ویژه در اوکراین به ارتش روسیه تحویل داده شدند.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی دودوروف، مدیر عامل"آندروید تخنیکا" (Android Technology) - شرکت سازنده هواپیماهای بدون سرنشین این مطلب را اعلام کرد.
او گفت: "ما چند فروند BAS-80 خود را به گروه گرگ‌های تزاری تحویل دادیم تا همکارانمان در طول عملیات رزمی آزمایشی بتوانند بهترین راه‌ها را برای استفاده از آن بیابند و همچنین توصیه کنند که کدام قطعات بر اساس شرایط عملیاتی بهتر نصب شوند".
دودوروف خاطرنشان کرد که با استفاده از مواد کامپوزیتی (این پهپاد از کربن یا فایبرگلاس ساخته شده است)، BAS-80 تا حد امکان سبک و کوچک ساخته شده است. وزن این پهپاد 1.7 کیلوگرم است که به لطف طراحی آن با بال های تاشو، می توان آن را در لوله ای قرار داد که توسط اپراتور حمل می شود.
این پهپاد با استفاده از شارژ باروتی پرتاب می شود.بار مفید آن 500 گرم با امکان افزایش تا 2 کیلوگرم می باشد.
به گفته مدیر عامل شرکت سازنده، آزمایشات این پهپاد کامیکادزه به خوبی پیش می رود. در طی آنها، "BAS-80" مشخصات فنی خود را تأیید کرد: حداکثر سرعت پرواز - تا 130 کیلومتر در ساعت، ارتفاع پرواز - تا 200 متر و برد آن - تا 30 کیلومتر است.
گروه گرگ های تزاری به واحدهای نظامی جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک کمک های نظامی- فنی ارائه می کند. مشاوران آن از نزدیک با توسعه دهندگان تجهیزات و سیستم های نظامی مختلف همکاری می کنند؛ وظیفه اصلی آنها معرفی سریع مدل های جدید در چارچوب عملیات نظامی ویژه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала