تسلیحات ناوچه روسی "مارشال شاپوشنیکوف" را به رهبر کره شمالی نشان دادند + فیلم

© Sputnik / Press service of the Ministry of Defense of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر رهبر کره شمالی و وزیر دفاع روسیه
رهبر کره شمالی و وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2023
اشتراک
در جریان نمایش ناوچه "مارشال شاپوشنیکف"، سیستم های کنترل تسلیحات موشکی مدرن در پست فرماندهی مرکزی این ناوچه روسی در بندر ولادی وستوک را به رهبر کره شمالی، کیم جونگ اون را نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، دریاسالار نیکولای اومنوف، فرمانده کل نیروی دریایی روسیه درباره قابلیت‌های توسعه یافته سیستم‌های کنترل جدید که امکان استفاده مؤثر از موشک‌های کروز مستقر در دریا علیه اهداف دریایی و ساحلی در فاصله بیش از 1500 کیلومتری از این ناوچه را ممکن می‌سازد برای رهبر کره شمالی و سرگئی شویگو،وزیر دفاع روسیه تعریف کرد.
فرمانده کل نیروی دریایی روسیه در پست فرماندهی ناوچه درباره قابلیت مانور و کنترل آن گزارش داد. رهبر کره شمالی همچنین با تجهیزات ناوبری که ایمنی ناوبری را تضمین می کند آشنا شد.
ناوچه "مارشال شاپوشنیکوف" در جریان نوسازی آن ، تجهیزات ناوبری جدید از جمله تجهیزات سیستم گلوناس را دریافت کرد که به آن اجازه می دهد تا با موفقیت ماموریت های جنگی را در هر نقطه از اقیانوس های جهان انجام دهد.
رهبر کره شمالی همچنین در فرودگاه کنونچینی استان پرموریه روسیه با سه هواپیمای راهبردی نیروهای هوافضا و همچنین سیستم موشکی مافوق صوت کینژال بر روی هواپیمای موشک انداز میگ 31 ای MiG-31I)) آشنا شد.
وی علاوه بر این با بمب افکن راهبردی توپولف ـ 160 حامل موشک مافوق صوت ، بمب افکن استراتژیک موشک انداز توربوپراپ توپولف ـ 95 ( Tu-95MS) و بمب افکن موشک انداز توپولف ـ 22 (Tu-22M3) مافوق صوت دوربرد آشنا شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала