رکورد جدیدی در تیراندازی در مدارس امریکا ثبت کرد

© Depositphotos.com / Bellanocheادامه خشونت مسلحانه و تیراندازی به سوی مردم در آمریکا
ادامه خشونت مسلحانه و تیراندازی به سوی مردم  در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2023
اشتراک
آمار تیراندازی در مدارس ایالات متحده در سال های 2021-2022 رکورد زده است.
به گزارش اسپوتنیک، آکسیوس با استناد به داده های مرکز ملی آمار آموزش گزارش می دهد که تعداد تیراندازی در مدارس آمریکا در سال تحصیلی 2021-2022 به اوج خود رسید و در مقایسه با سال قبل بیش از دو برابر شد.
بر اساس این اطلاعات، تعداد چنین مواردی در سال 2021-2022 به 188 رسیده است. همچنین در سال تحصیلی 2020/21، 93 مورد از این نوع تیراندازی ها در ایالات متحده ثبت شده است.
این گزارش تیراندازی را حادثه‌ای تعریف می‌کند که در آن یک گلوله به هر دلیلی بدون توجه به تعداد قربانیان، زمان روز یا روز هفته وارد محوطه مدرسه می‌شود. این آمار، از جمله، حتی حوادثی را که در طول همه‌گیری ویروس کرونا در زمانی که دانش‌آموزان در حال آموزش از راه دور بودند، رخ داده است، در نظر می‌گیرد.
مبارزه با "اپیدمی خشونت مسلحانه"، همانطور که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده آنچه را که در کشور اتفاق می افتد توصیف می کند، اولویت اعلام شده دولت او است، اما هیچ پیشرفت قابل توجهی در این روند وجود ندارد. بر اساس اطلاعات Gun Violence، از ابتدای سال جاری تاکنون 376 تیراندازی دسته جمعی در ایالات متحده رخ داده است. بیش از 10 هزار نفر در حوادث مربوط به استفاده از سلاح گرم کشته و بیش از 20 هزار نفر زخمی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала