کره شمالی دیدار پوتین و کیم جونگ اون را دوران ساز خواند

© Sputnik / Vladimir Smirnov/POOL /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون، رهبران فدراسیون روسیه و کره شمالی
 دیدار ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون، رهبران فدراسیون روسیه و کره شمالی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2023
اشتراک
رسانه های دولتی کره شمالی دیدار ولادیمیر پوتین و کیم جونگ اون، رهبران فدراسیون روسیه و کره شمالی را رویدادی تاریخی و دوران ساز خواندند که در برهه ای مهم از توسعه روابط دو کشور رخ داد و این روابط به سطح بالاتری می رساند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری مرکزی کره شمالی می نویسد: "دیدار و مذاکرات تاریخی رفیق محترم کیم جونگ اون بین دبیرکل حزب کارگران کره، رئیس امور دولتی جمهوری دموکراتیک خلق کره و ولادیمیر ولادیمیرویچ پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه، به عنوان یک رویداد دوران ساز است که روابط سنتی و راهبردی کره شمالی و روسیه بر اساس دوستی، همکاری و حسن همجواری تقویت کرده و به سطح بالاتری ارتقا می دهد".
این خبرگزاری خاطرنشان می کند که سفر کیم جونگ اون به فدراسیون روسیه در "دوره با اهمیت و مهمی در توسعه روابط روسیه و کره" انجام شد و مذاکرات "از ابتدا تا پایان در یک فضای دوستانه و سازنده" انجام شد و "الهام بخش مبارزه عادلانه" برای استقلال و علیه "امپریالیست ها" است.
Отбытие Ким Чен Ына из Пхеньяна в РФ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2023
چندرسانه ای
کیم جونگ اون رهبر کره شمالی وارد روسیه شد
نودونگ سینمون، نشریه اصلی حزب حاکم کارگران کره شمالی ، نیز این نشست را رویدادی "تاریخی" خوانده و به روابط ویژه بین رهبران دو کشور و کشورهایشان اشاره می کند.
نودونگ سینمون می نویسد: "روابط دوستانه سنتی و آزموده شده بین فدراسیون روسیه و کره شمالی که نسل به نسل شکل گرفته است، در حال افزایش است و به روابط راهبردی گسترده ای تبدیل می شود و یک رفاقت نظامی شکست ناپذیر در چارچوب یک برادری قوی، خاص و نیرومند و دوستی بین رفقا کیم جونگ اون و پوتین است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала