- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویری نادر از پرتاب موشک "اسکندر" به سمت مقر فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین +‌ ویدئو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پرتاب موشک "اسکندر" به سمت پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین
پرتاب موشک اسکندر به سمت پست فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.09.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از پرتاب موشک " اسکندر" به مقر فرماندهی نیروهای مسلح اوکراین را به نمایش گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع از پرتاب یک موشک کروز از مجموعه اسکندر به مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی فیلمبرداری کرد.
این فیلم نشان می دهد که "اسکندر" چگونه با یک وسیله نقلیه از پناهگاه خود خارج شده و تا موقعیت شروع حرکت می کند. هدف مورد اصابت یک پست فرماندهی استتار شده است. بر اساس اطلاعات اطلاعاتی، افسران ارشد نیروهای مسلح اوکراین هر روز در همان ساعت در آنجا جمع می شوند.
پرسنل نظامی روسیه تصمیم گرفتند که برای چنین اهدافی باید از موثرترین مهمات مانند موشک کروز استفاده کنند. اقدامات مقدماتی و پرتاب موشک نشان داده شده است. پس از پرتاب، مجموعه بلافاصله موقعیت شروع را ترک می کند.
همانطور که فرمانده کنستانتین گفت، اسکندر در پست های فرماندهی، پست های کنترل و انبارهای تسلیحات موشکی و توپخانه ای عمل می کند. اهداف مورد اصابت این مجموعه ده ها و اغلب صدها کیلومتر در عمق پدافند دشمن قرار دارند.
وی خاطرنشان کرد: اسکندر بلافاصله پس از پرتاب موقعیت را تغییر می دهد. در کوتاه ترین زمان ممکن، موقعیت شروع رها می شود. هر چه سریعتر، ایمن تر.بدون شک ما در حال بررسی چندین گزینه برای عقب نشینی و ترک مواضع هستیم. طیف وسیعی از فعالیت ها در حال انجام است. همیشه موقعیت هایی وجود دارد که می توانیم آنها را تغییر دهیم <…> همه پرسنل ماهرانه عمل می کنند و همه چیز را می دانند. تمام مهارت ها تا حد خودکار تمرین می شوند.
وزارت دفاع تصریح کرد که ارتش اوکراین دائما در تلاش برای ردیابی اسکندر است. برای این کار از هواپیماهای بدون سرنشین، سیستم های نظارت ماهواره ای، ایستگاه های رادار ساخت غرب و گروه های خرابکار استفاده می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала