- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

سرنگونی موشک اس-200 اوکراین در استان کالوگا روسیه

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه
خدمه نظامی سامانه پدافند هوایی روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2023
اشتراک
وزارت دفاع روسیه اطلاع داد سامانه پدافند هوایی روسیه یک موشک اوکراینی سامانه پدافند هوایی اصلاح شده اس-200 را در آسمان استان کالوگا سرنگون کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه وزارت دفاع روسیه آمده است: "دیشب تلاش رژیم کی‌یف برای انجام حملات تروریستی به اهداف غیرنظامی در خاک فدراسیون روسیه با موشک سامانه پدافند هوایی اصلاح‌شده اس-200 خنثی شد. این موشک توسط سامانه‌های پدافند هوایی بر فراز استان کالوگا شناسایی و منهدم شد".
Самоходный зенитный ракетно-пушечный комплекс (ЗРПК) наземного базирования Панцирь-С1 во время учений - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.08.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پدافند هوایی و وسایل جنگ الکترونیک روسیه 42 پهپاد اوکراینی را منهدم کردند
ولادیسلاو شاپشا، استاندار کالوگا نیز ضمن اعلام این مطلب گفت در نتیجه این حادثه هیچ تلفاتی ببار نیامده و تخریب زیرساخت ها وجود ندارد.
نیروهای مسلح اوکراین به طور منظم مناطق مرزی روسیه را گلوله باران می کنند، با هواپیماهای بدون سرنشین حمله می کنند و خرابکاری انجام می دهند. در 12 آگوست، آنها دو بار تلاش کردند با موشک های اس-200 به پل کریمه حمله کنند اما هر دو موشک سرنگون شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала