مسابقات "تور بزرگ اسکیت 2023" با حضور ایران در مسکو برگزار می شود

تور بزرگ اسکیت
تور بزرگ اسکیت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2023
اشتراک
تور اسکیت بزرگ 2023 که روح المپیک را تجسم می‌بخشد و اسکیت‌بازان را از سراسر جهان متحد می‌کند، در یک تکرار جدید در پارک گورکی مسکو برگزار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، مجموعه مسابقات اسکیت بورد (GST) معروف به تور بزرگ جهانی اسکیت از 26 آگوست تا 2 سپتامبر در پارک گورکی مسکو برگزار می شود. بیش از 5 هزار شرکت کننده از بیش از 40 کشور جهان گرد هم می آیند تا تطبیق پذیری ورزش های اسکیت بورد و رول اسکیت را نشان دهند.
لیست کشورهای شرکت کننده:
آذربایجان؛ الجزایر؛ آرژانتین؛ ارمنستان؛ بحرین؛ بلغارستان; برزیل؛ گرجستان؛ مصر؛ زیمبابوه؛ اسرائيل؛ هند؛ ایران؛ اسپانیا؛ یمن؛ قزاقستان؛ کنیا قرقیزستان؛ چین؛ کلمبیا؛ کوبا؛ کویت؛ ماداگاسکار؛ مراکش؛ مغولستان؛ امارات متحده عربی؛ عمان؛ پاکستان؛ فلسطین؛ ایالات متحده آمریکا؛ عربستان سعودی؛ صربستان؛ تاجیکستان؛ ترکیه؛ اوگاندا؛ ازبکستان؛ کرواسی؛ شیلی؛ اتیوپی؛ آفریقای جنوبی.
مسابقات اسکیت بورد 2023 در مسکو جشنی از فرهنگ غنی ورزش های اسکیت بورد و رولر است. این افراد از ملیت های مختلف را گرد هم می آورد و همچنین به عنوان بستری برای نمایش استعدادها و خلاقیت های ورزشی عمل می کند. ارتباطات بین المللی را توسعه و تقویت می کند، یک خانواده جهانی اسکیت برد را تشکیل می دهد و حس اتحاد را در جامعه اسکیت تقویت می کند.
یک برنامه غنی تبادل اجتماعی-فرهنگی را ترویج می کند. ارزش های اسکیت بورد و ورزش های غلتکی را پخش می کند. فرهنگ اکشن را از طریق مسابقات، کارگاه های آموزشی هیجان انگیز، اینستالیشن های هنری چشمگیر و اجراهای موسیقی معرفی می کند.
نکات مهم مسابقه:
1. مسابقه اسکیت بورد خیابانی با بهترین اسکیت بازان جهان.
2. دوئل های اسکیت، شرکت کنندگان به نوبت مهارت های خود را با ترفندهای فنی صحیح روی تخته نشان می دهند.
3. پروژه ویژه - Skateboarding Vert. منظره ای هیجان انگیز که در آن بهترین اسکیت بازها در یک سطح شیب دار خاص، جاذبه را به چالش می کشند.
4. مسابقات روی اسکوتر، بهترین اسکیت بازان به خیابان ها می روند و مهارت های خود را در نقاط شهری که به دقت آماده شده اند نشان می دهند.
5. مسابقات آزاد، اسکیت بازان سطح اسکیت و خلاقیت خود را در زمین آزاد نشان می دهند.
تور بزرگ اسکیت 2023 یک پدیده ورزشی - فرهنگی است که فراگیر بودن، خلاقیت و وحدتی را که اسکیت بورد و رول اسکیت نشان می دهند جشن می گیرد. هدف سازمان دهندگان و شرکت کنندگان GST 2023 با ترویج این فرهنگ، الهام بخشیدن به نسل جدیدی از علاقه مندان به اسکیت بورد و رول اسکیت برای پیوستن به یک خانواده جهانی از افراد همفکر است.
درباره تور بزرگ اسکیت(GST)
تور بزرگ اسکیت مجموعه ای از رویدادهای مربوط به اسکیت سواری است که اسکیت بوردکاران حرفه ای و آماتور از سراسر جهان را گرد هم می آورد. GST در تلاش برای به نمایش گذاشتن استعداد، خلاقیت و تطبیق پذیری اسکیت بورد، با ایجاد تجربه ای فراموش نشدنی هم برای شرکت کنندگان و هم برای تماشاگران، قصد دارد دیدگاه عموم نسبت به این رشته ورزشی را بهبود بخشد. GST با دعوت از اسکیت بورد سواران از هر قاره، به عنوان پلی برای اتصال آنها در سراسر جهان عمل می کند.
انجمن اسکیت برد GST از اسکیت‌بازانی که برای برتری در صحنه بین‌المللی، از جمله در راهیابی به بازی‌های المپیک پاریس 2024 تلاش می کنند، پشتیبانی می نماید.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала