اظهارنظر کارشناس علوم سیاسی درباره سربازان تسلیم شده ارتش اوکراین

© Sputnik / S. KryachkoПанорама Киева
Панорама Киева - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2023
اشتراک
کارشناس علوم سیاسی روس گفت که سربازان نیروهای مسلح اوکراین نه غذا دارند و نه وظایف مشخصی دارند و آنها به سادگی فراموش می شوند.
اولگ ماکارنکو، کارشناس علوم سیاسی، درباره این وضعیت به اسپوتنیک گفت که سربازان اوکراینی به دلیل آموزش ناکافی و بی تفاوتی فرماندهانی که یگان را در خط مقدم رها کردند، از رودخانه دنیپر عبور کردند تا تسلیم شوند.
سه سرباز اوکراینی پس از چندین روز حضور در خط مقدم به دلیل رفتار بد فرماندهان، عدم آموزش رزمی و گرسنگی، با یک قایق از دنیپر عبور کردند تا تسلیم ارتش روسیه شوند.
یکی از فراریان به اسپوتنیک گفت که در اردوی آموزشی در منطقه ژیتومیر، فقط پنج روز دوره آمادگی آنها به طول انجامید. پس از آن، او به تیپ 123 دفاع ارضی اوکراین فرستاده شد و در روز دوم به مواضعی در ساحل راست رودخانه دنیپر رسید.
وی گفت: ما نتوانستیم حتی یک وظیفه را که از طرف فرمانده محول شده بود انجام دهیم. ... من او را فقط در روز اول دیدم. او همیشه در عقب بود و هرگز به سمت ما نیامد. در روز سوم گرسنگی کشیدن شروع شد. جیره ها همانطور که گفتند تحویل نمی شود، چون سوخت نیست. انگار با پول خودشون خریدند. و جیب ما هم خالی است.
او حاضر نشد در چنین شرایطی جان خود را به خطر بیندازد و در اولین فرصت ممکن تصمیم گرفت که تسلیم شود.
ماکارنکو به اسپوتنیک گفت که سربازان اوکراینی تمایل کمتری به جنگ دارند.
ماکارنکو خاطر نشان کرد: آموزش های ارائه شده توسط مربیان غربی یا در مراکز اوکراینی در هر صورت کافی نیست. دوم بی انگیزگی کامل در میان نظامیان اوکراینی است. اگر نیروهای بسیج را مستقیماً از خیابان جذب کنید، آنها هیچ تمایلی به مبارزه نخواهند داشت. در حال حاضر، ستاد فرماندهی پایین‌تر نیروهای مسلح اوکراین عملاً همه از کار افتاده‌اند، کسی نیست که از سربازان مراقبت، تهیه، تعیین تکلیف کند. آنها به سادگی فراموش می شوند. چه کسی، کجا، آیا آنها زنده هستند، هیچ کس چیزی نمی داند. بر این اساس، عرضه غذایی وجود ندارد، عرضه غذا برابر با صفر است. سربازان اوکراینی بدون داشتن غذا، بدون اطلاعات، بدون وظایف مشخص در حال فرار هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала