سخنان پوتین خطاب به شرکت کنندگان در کنفرانس امنیت بین المللی

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین از همکاری موفق در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا سخن گفت
پوتین از  همکاری موفق در چارچوب اتحادیه اقتصادی اوراسیا سخن گفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.08.2023
اشتراک
رئیس جمهور روسیه: همه ما، کل جامعه جهانی با هم، در شرایط مساوی، آینده را شکل دهیم.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خطاب به شرکت کنندگان در کنفرانس بین المللی امنیت گفت که بحث های آزاد مهم است، اکثر کشورها آماده دفاع از حاکمیت هستند.
ولادیمیر پوتین در ادامه تصریح نمود: "نمایندگان دپارتمان های دفاعی، دیپلمات ها و کارشناسان بار دیگر در مسکو گرد هم آمده اند تا در مورد موضوعات در دستور کار جهانی و منطقه ای بحث کنند. چنین بحث‌های آزاد، صادقانه و بی‌طرفانه امروز بسیار مهم و مورد تقاضا است، زیرا همه ما، کل جامعه جهانی با هم، در شرایط مساوی، آینده را شکل دهیم. امروزه شکل گیری جهان چند قطبی در حال انجام است».
وی خاطرنشان نمود: «اکثر دولت ها آماده دفاع از حاکمیت و منافع ملی، سنت ها، فرهنگ و شیوه زندگی خود هستند. مراکز جدید اقتصادی و سیاسی در حال تحکیم و تقویت هستند.
کرملین مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2023
افشای دروغ غرب در مورد پوتین توسط سیاستمدار آمریکایی
همه اینها می تواند مبنای مهمی برای توسعه پایدار و مترقی جهانی، برای حل عادلانه و مهمتر از همه، واقعی مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فناوری و زیست محیطی، برای بهبود کیفیت زندگی و رفاه میلیون ها انسان بشود».
گفتنی است، کنفرانس امنیت بین‌المللی مسکو یک مجمع سالانه است که نمایندگان وزارتخانه های دفاعی، سازمان‌های بین‌المللی و کارشناسان غیردولتی را در جست‌وجوی پاسخ‌هایی برای مسائل کلیدی امنیت جهانی گرد هم می‌آورد.
یازدهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو در 15 اوت 2023 همزمان با همایش نظامی-فنی ارتش-2023 برگزار می شود. شرکت کنندگان آن در مورد تقویت تعامل سازنده در شرایط واقعی جدید تبادل نظر می کنند، مشکلات ثبات جهانی و منطقه ای و نیز جنبه های مختلف امنیت در آسیا، آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و اروپا در این همایش به بحث گذاشته می شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала