Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

تولید پهپادهای جدید کامیکادزه"گاستلو" در روسیه + فیلم

© Sputnik / Евгений Биятов /  مراجعه به بانک تصاویر کوادروکوپتر کامیکادزه
کوادروکوپتر کامیکادزه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2023
اشتراک
پهپاد های جدید کامیکادزه "گاستلو" با در نظر گرفتن خواسته های نظامیان فعال در منطقه عملیات ویژه طراحی و تولید می شود.
به گزارش اسپوتنیک، پهپاد کامیکازه موسوم به "گاستلو" که با در نظر گرفتن خواسته های شرکت کنندگان در عملیات ویژه نظامی توسعه یافته است، در روسیه تولید می شود.
پهپاد جدید FPV با در نظر گرفتن خواسته های اپراتورهای پهپادی که در منطقه عملیات ویژه کار می کنند توسعه یافته است.
به ویژه، اینکه این کوادروکوپترها توانایی پرواز در شب و استفاده از آن در تاریکی را خواهند داشت و حجم تولیدات این گونه جدید پهپاد به 5000 دستگاه در ماه می رسد."
مهندس توسعه این پروژه گفت: در تولیدات به ویژه از قاب ها و بدنه های کربنی استفاده می شود که به طور کامل در فدراسیون روسیه تولید می شود. در ماه های آینده تعداد قطعات روسی در پهپادهای جدید حمله گاستلو FPV به 95 درصد افزایش خواهد یافت."
این پهپاد بر اساس اصل نمای اول شخص (FPV، نمای اول شخص) کار می کند - اپراتوری که آن را کنترل می کند می تواند با استفاده از مانیتور، کلاه ایمنی یا عینک ویدیویی، تصویر را از دوربین فیلمبرداری ببیند.
این کوادروکوپت انتحاریر به افتخار خلبان، قهرمان اتحاد جماهیر شوروی نیکلای گاستلو نامگذاری شده است. در روزهای اولیه جنگ بزرگ میهنی، خدمه هواپیمای "ایل-4" تحت فرماندهی وی یک سورتی پرواز انجام دادند که طی آن قرار بود به ستون تجهیزات آلمانی حمله کنند. هواپیما مورد اصابت قرار گرفت و آتش گرفت و گاستلو جنگنده آتش گرفته را به صورت انتحاری را به ستون دشمن هدایت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала