روسیه علیرغم تمام دست و پا زدن ها، جایگاه شماره یک جهان در زمینه فروش غلات را دارد

© Sputnik / Igor Zaremboروس سلخوزنادزور: شرایطی برای صادرات غلات روسیه به ایران ایجاد شده است
روس سلخوزنادزور: شرایطی برای صادرات غلات روسیه به ایران ایجاد شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2023
اشتراک
پوتین: روسیه علیرغم تلاش های برای ایجاد مزاحمت برای آن، همچنان در زمینه فروش غلات در جهان در جایگاه اول می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور فدراسیون روسیه روز شنبه اعلام کرد که روسیه همچنان علیرغم تلاش های کشورهای غربی برای ایجاد مزاحمت برای آن، در فروش غلات در جهان کشور شماره یک باقی مانده است.

پوتین در پاسخ به سوالی در مورد خطر تلاش های کشورهای غربی برای ایجاد مشکلات از لحاظ فناوری برای ارسال مواد غذایی به قاره آفریقا، تاکید کرد: "در خصوص اینکه آنها – بدخواهان ما - مزاحمت ایجاد خواهند کرد، آنها همین حالا هم مشکل آفرینی می کنند، هیچ چیزی هم بدست نمی آورند. زیرا در واقع چه اتفاقی رخ می دهد: بله، ارسال کمی گران تر شده است، بله بیمه برای ما گران تر است، بله، انجام انتقال های بانکی سخت تر است. اما همه چیز که انجام می شود. همه اینها را که شرکت های ما انجام می دهند، کار در حال اجرا است و ما همچنین در جایگاه اول در جهان در زمینه فروش گندم باقی مانده ایم. ما همانطور که در جایگاه اول بودیم، علیرغم دست و پا زدن ها برای ایجاد مزاحمت برای ما، در جایگاه شماره یک باقی مانده ایم".

 پوتین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
پوتین: غرب مانع صادرات غلات و کود می شود اما روسیه را مسئول بحران می داند
پیشتر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان نشست "روسیه و آفریقا" تاکید کرده بود که روسیه توجه ویژه ای به موضوع عرضه مواد غذایی به آفریقا خواهد داشت. به گفته وی، طرف روسی آماده است تا 25 تا 50 هزار تن غلات به کشورهای بورکینافاسو، مالی و اریتره عرضه کند و تحویل رایگان غلات به این کشورها را تامین کند. پوتین همچنین با سران کشورهای آفریقایی درباره انتقال فناوری در زمینه تولید محصولات کشاورزی گفتگو کرد.
دومین نشست سران و مجمع اقتصادی و بشردوستانه "روسیه وآفریقا" در تاریخ 27 تا 28 جولای در سن پترزبورگ برگزار شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала