آغاز گشت زنی مشترک نیروهای دریایی روسیه و چین در اقیانوس آرام + فیلم

© Sputnik / Press service of the Russian Defence Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز گشت زنی مشترک نیروهای دریایی روسیه و چین در اقیانوس آرام
آغاز گشت زنی مشترک نیروهای دریایی روسیه و چین در اقیانوس آرام  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2023
اشتراک
ناو‌های نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی چین گشت‌زنی مشترک خود را در اقیانوس آرام آغاز کرده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک، این خبر را سرویس خبر رسانی ناوگان روسیه در اقیانوس آرام اعلام کرد.
در اطلاعیه منتشره آمده است:" ناوهای جنگی نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی چین انجام وظایف سومین گشت مشترک دریایی اقیانوس آرام را آغاز کرده اند. پس از خروج کشتی های نیروی دریایی روسیه و نیروی دریایی چین از ولادی وستوک و ورود آنها آب های خلیج پتر کبیر یک ناو گروه مشترک در این منطقه تشکیل شد که حرکت در مسیری را که قبلاً توسط طرفین توافق شده بود، آغاز کرد".
روسیه در ناو گروه بین المللی توسط کشتی های ضد زیردریایی بزرگ "Admiral Tributs" و "Admiral Panteleev"، ناوهای "Thundering" و "Aldar Tsydenzhapov" و همچنین نفتکش دریایی متوسط ​​"Pechenga" نمایندگی می شود. از چین، ناوشکن‌های Guiyang و Qiqihar، کشتی‌های گشتی Tongling و Rizhao و کشتی تدارکاتی جامع Taihu در گشت‌زنی شرکت می‌کنند.
ناوگان روسیه در اقیانوس آرام تصریح کرد که تقویت همکاری های دریایی بین دو کشور، حفظ صلح و ثبات در منطقه آسیا و اقیانوسیه، نظارت بر منطقه دریایی و حفاظت از تاسیسات فعالیت های اقتصادی دریایی روسیه و چین از جمله اهداف گشت زنی مشترک است.
ملوانان دو کشور کشتیرانی را در ترکیب‌های مختلف، سازماندهی همه انواع دفاع از ناو گروه، تکمیل منابع آب و سوخت را در حال حرکت تمرین خواهند کرد. علاوه بر این، آنها به حل مسائل ضد زیردریایی و همچنین پرواز هلیکوپترهای عرشه ای همراه با برخاستن و فرود آنها روی کشتی های طرفین خواهند پرداخت. هواپیماهای نیروی دریایی ناوگان روسیه در اقیانوس آرام و نیروی هوایی چین با خدمه ناوها به تعامل خواهند پرداخت.
پیش از این، ملوانان روسیه و چین رزمایش دریایی مشترک "شمال / تعامل - 2023" را در دریای ژاپن برگزار کردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала