پوتین: روسیه امیدوار است یک منطقه صنعتی در نزدیکی کانال سوئز در مصر راه اندازی کند

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر II Cаммит и форум "Россия - Африка". Пленарное заседание
II Cаммит и форум Россия - Африка. Пленарное заседание - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست عمومی مجمع اقتصادی و بشردوستانه روسیه و آفریقا اعلام کرد روسیه روی راه اندازی منطقه صنعتی خود در نزدیکی کانال سوئز در مصر در آینده نزدیک حساب می کند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین "در مصر، دیروز با یکی از همکارانم ، با رئیس جمهور [عبدالفتاح] السیسی، صحبت کردم ما در حال بحث هستیم و امیدوارم به زودی ایجاد منطقه صنعتی روسیه در نزدیکی کانال سوئز را آغاز کنیم. من امیدوارم که ساخت و ساز اولین تاسیسات تولیدی در آنجا در سال جاری آغاز شود و در آینده کالاهای تولید شده در آنجا به سراسر آفریقا صادر خواهد شد".
II Cаммит и форум Россия - Африка. Пленарное заседание - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.07.2023
پوتین: روسیه امیدوار است یک منطقه صنعتی در نزدیکی کانال سوئز در مصر راه اندازی کند
به گفته پوتین، امروز تعمیق همکاری های صنعتی روسیه و آفریقا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. "محصولات صنعتی ما، از جمله اتومبیل، تجهیزات ساختمانی و غیره، به طور گسترده در این قاره شناخته شده است و تقاضای زیادی دارد. آنها با کیفیت خوب، قابلیت اطمینان و سهولت کار متمایز می شوند. مراکز خدمات ویژه ای در آفریقا برای ارائه سرویس تجهیزات روسی وجود دارد. و ابزارهای جدیدی برای دادن وام های تسهیلی به آفریقا برای خرید محصولات صنعتی ما، حمل و نقل آنها به قاره و خدمات پس از فروش در حال توسعه است."
رئیس جمهور همچنین افزود که آژانس بیمه اعتبارات صادراتی و سرمایه گذاری روسیه پوشش بیمه ای برای وام ها را ارائه می دهد، "یک مکانیسم لیزینگ متمرکز بر آفریقا و یک صندوق سرمایه گذاری تخصصی برای مشارکت در تامین مالی تسهیلات زیرساختی در حال تشکیل است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала