کارشناس نظامی: ناتو نمی تواند در برابر ناوگان روسیه در دریای سیاه مقاومت کند

© Photo / Ministry of Defense of Ukraineکارشناس نظامی: ناتو نمی تواند در برابر ناوگان روسیه در دریای سیاه مقاومت کند
کارشناس نظامی: ناتو نمی تواند در برابر ناوگان روسیه در دریای سیاه مقاومت کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2023
اشتراک
واسیلی دندیکین، کارشناس نظامی: ناوگان بلغارستان و رومانی آنقدر قدرتمند نیستند و دریای سیاه آنقدر بزرگ نیست که ناتو بتواند "معامله غلات" را بدون روسیه تمدید کند، کشتی ها را با غلات اسکورت کند و امنیت آنها را تضمین کند.
واسیلی دندیکین کارشناس نظامی در گفتگو با اسپوتنیک گفت: ضمناً، در اینجا ناوگان فقط کشتی ها نیستند ، که اتفاقاً به کالیبر مسلح می شوند ، و اکنون تعداد مناسبی از چنین حامل هایی مثل زیردریایی ها در ناوگان وجود دارد و تعدادشان زیاد است. من فکر می کنم که اینها سیستم های موشکی ساحلی هستند که با موشک های عملاً تخریب ناپذیر اونیکس و سیستم های بال و هوانوردی دریایی و خیلی چیزهای دیگر مسلح هستند. این در صورتی است که در مورد کریمه صحبت کنیم. و همچنین پایگاه دریایی نووروسیسک وجود دارد.
به گفته وی، ناوگان روسیه در دریای سیاه پس از ترکیه در رتبه دوم قرار دارد، آنکارا با بستن تنگه‌های بسفر و داردانل، مطابق با کنوانسیون مونترو، برای همه کشتی‌های جنگی، مقاصد خود را روشن کرد. با توجه به اهمیت پروژه های مشترک ترکیه با روسیه در زمینه های مختلف، نیازی به جنگ ندارد.
این کارشناس افزود: من می خواهم اضافه کنم که شرایط آسان نیست. و اکنون از هر طرف تحریکاتی وجود دارد. اوکراین از پهپادها و هواپیماهای فرستاده شده برایش استفاده می کند. پهپادهای روی سطح آب مورد اصابت قرار گرفته اند، و ما به آنها ضربه می زنیم. و دشمن اکنون عصبی است. اخیراً جلسه ای در ویلنیوس برگزار شد و زلنسکی در حال حاضر قرار است جلسه شورای اوکراین-ناتو را تشکیل دهد. بگذارید یادآوری کنم که زمانی چنین شورایی وجود داشت، روسیه-ناتو. این نتیجه یک عصبی بودن خاص است. من فکر می کنم که همه الزامات رژیم کی‌یف برآورده نخواهد شد. بدیهی است که برای متصدیان، چه آمریکا و چه بریتانیای کبیر دوست آنها، محدودیت هایی وجود دارد. و به نظر من اکنون از بسیاری جهات لحظه حقیقت در عملیات نظامی ویژه فرا می رسد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала