Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

هزاران معترض به اصلاحات قضایی به اورشلیم نزدیک شدند + ویدئو

© Sputnik / РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراضات گسترده در تل آویو
اعتراضات گسترده در تل آویو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
معترضان به طرح تغییرات قضایی کابینه "بنیامین نتانیاهو" امروز هم راهپیمایی کردند؛ آن‌ها اعتمادی به مواضع نخست‌وزیر تل‌آویو ندارند و گفته‌اند تا توقف کامل روند قانونگذاری طرح در خیابان خواهند ماند.
به گزارش اسپوتنیک، هزاران نفر تا بعدازظهر شنبه به عنوان بخشی از راهپیمایی اعتراضی علیه اصلاحات قضایی دولت به اورشلیم نزدیک شدند.
راهپیمایی اعتراضی از چند روز پیش زمانی آغاز شد که گروه کوچکی از فعالان از تل آویو به سمت شهر مقدس راهپیمایی کردند. در کناره های بزرگراه 1 که تل آویو و بیت المقدس را به هم متصل می کند، صدها خودروی معترض وجود دارد که برای شرکت در راهپیمایی آمده اند. ستون معترضان تا چندین کیلومتر کشیده شد.
پلیس و ماشین های با ماشین های آب پاش در بزرگراه مشغول انجام وظیفه هستند. معترضان جاده را مسدود نکردند، اما لاین سمت راست را اشغال کردند که با وجود شبات، کیلومترها راه بندان و ترافیک کاهش یافت.
به گفته سازمان دهندگان این تظاهرات، حدود 20 هزار نفر در راهپیمایی شرکت می کنند. معترضان به سمت ساختمان پارلمان (کنست) می روند، جایی که یکی از جنجالی ترین لوایح در چارچوب اصلاحات قضایی در نهایت هفته آینده به تصویب می رسد.
پرچم اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.07.2023
به عقیده سیاستمدار با سابقه، اسرائیل در آغاز یک جنگ داخلی است
فعالیت های اعتراضی در این کشور در بحبوحه بن بست بین ائتلاف حاکم و اپوزیسیون در جست و جوی سازش در مورد اصلاح نظام حقوقی که به عقیده مخالفان آن ماهیت دموکراتیک دولت یهود را تضعیف خواهد کرد، به طور قابل توجهی تشدید شده است.
روز چهارشنبه، کمیسیون قانونگذاری پارلمان اسرائیل اصلاحاتی را در لایحه قرائت اول قبلی درباره "عامل معقولیت" که توانایی دیوان عالی برای نظارت بر تصمیمات اجرایی را محدود می کند، تصویب کرد. این اقدام نمادی از آغاز عملی اصلاحات قضایی است که به صورت یکجانبه توسط دولت بنیامین نتانیاهو انجام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала