- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

نیروی هوایی روسیه بیش از ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد + فیلم

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر نیروی هوایی روسیه بیش از ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد
نیروی هوایی روسیه  بیش از ده محل تجمع نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2023
اشتراک
سرهنگ اولگ چخوف، رئیس مرکز مطبوعاتی گروه شرقی نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد ، گفت که نیروی هوایی این گروه بیش از 10 منطقه تمرکز دشمن را در راستای منطقه زاپاروژیه هدف قرار داد.
به گزارش اسپوتنیک، این افسر گفت: "نیروی هوایی تهاجمی ارتش بیش از ده ها مکان تجمع نیروی انسانی و تجهیزات نیروهای مسلح اوکراین در مناطق پیاتیخاتکا، روباتینو و پریوتنویه را مورد هدف قرار داد."
علاوه بر این، توپخانه گروه شرقی ارتش روسیه تلاش دشمن برای تعویض نفرات خود در منطقه نووداروفکا را خنثی کرد. گروه شناسایی نیروهای مسلح اوکراین در منطقه میرنی منهدم شد. در همین منطقه یک خمپاره انداز دشمت بر اثر آتش توپخانه روس ها منهدم شد.
حمله دشمن در راستای منطقه روباتینو نیز دفع شد. تانک ها، خودروهای زرهی رزمی، خدمه خمپاره انداز و نیروی انسانی نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد. در جریان درگیری ضد آتشبار ، یک هویتزر یدک‌کش شده در منطقه چروونا گرنیتسا منهدم شد.
به گفته چخوف، در جهت یوژنو-دونتسک، واحدهای مقدم "گروه شرقی" با پشتیبانی توپخانه دو گروه شناسایی نیروهای مسلح اوکراین را در منطقه غرب ماکاروفکا منهدم کردند. در جریان نبرد ضد آتشباری، ، یک خمپاره انداز در شرق منطقه اوروژاینویه، یک هویتزر Msta-B در نزدیکی منطقه ولیکایا نووسلکا و یک ایستگاه مبارزه با آتشبارها در اطراف منطقه وودیانویه منهدم شد.
وی افزود: "هواپیمایی ارتش به محل تمرکز شبه نظامیان در منطقه استارومایورسکی حمله کرد. خدمه سامانه موشکی ضد هوایی اوسا دو پهپاد فیوری و دو پهپاد والکری را سرنگون کردند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала