سرلشکر باقری ‌وضعیت امنیتی در مرز ایران و جمهوری آذربایجان را بررسی کرد

CC BY 4.0 / IRNA / سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران
سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2023
اشتراک
سرلشکر پاسدار محمد باقری،رئیس ستادکل نیروهای مسلح ایران با حضور در نقطه صفر مرزی شهرستان پلدشت از آخرین وضعیت نیروهای مستقر در این مرز مطلع شد و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با همراهی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از معاونین و فرماندهان ارشد ستادکل نیروهای مسلح، با حضور در نقطه صفر مرزی پلدشت و گروهان مرزی ارس، از آخرین وضعیت نیرو‌های مستقر بازدید و با مرزبانان حاضر در این نقطه دیدار کرد.
در این بازدید، رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن قدردانی از زحمات مرزبانان از دفاع از حریم کشور، تأکید کرد: قدرت و توان بازدارندگی امروز نیروهای مسلح بیش از هر زمانی است و تمام یگان‌های نیروهای مسلح در آمادگی کامل به‌سر می‌برند.
 محمدرضا قرایی آشتیانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2023
وزیر دفاع ایران: کسی نمی‌تواند ایران مقتدر را تهدید کند
وی گفت: تلاش مرزبانان در دفاع از مرزها قابل ستایش و ستودنی است و امنیت پایدار مرزی را مدیون رشادت‌های این عزیزان در مرزها هستیم.
سرلشکر باقری هدف از این بازدید را بررسی آخرین وضعیت پدافند غیرعامل در مرز مشترک ایران و آذربایجان عنوان کرد.
امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ‌فرمانده کل ارتش ایران نیز‌ در حاشیه بازدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌اظهار داشت: این برنامه یکی از بازدیدهای دوره‌ای ریاست ستاد کل است که معمولا برای ارزیابی توان و آمادگی رزمی و نحوه تعامل نیروهای لشکری و کشوری به صورت دوره‌ای صورت می‌گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала