نابودی نیویورک فقط با یک موشک روسی

CC0 / Pixabay / حمله زن چاقوکش به کودکستانی در نیویورک
حمله  زن چاقوکش به کودکستانی در نیویورک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2023
اشتراک
آمریکا نسبت به احتمال نابودی نیویورک فقط با یک موشک روسی هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، خوانلو گونزالس، ستون نویس "ربلیون"( Rebelión) نوشت که تنها یک مجتمع هسته ای پوزیدون روسیه قادر است چندین ایالت آمریکا را به طور همزمان نابود کند.
وی در ادامه افزود: "تنها یک موشک از نوع پوزیدون قادر است ایالت های نیویورک و نیوجرسی را در یک لحظه نابود کند و باعث ایجاد سونامی رادیواکتیو در اقیانوس شود".
این روزنامه نگار تاکید کرد که به دلیل زرادخانه هسته ای گسترده و متنوع روسیه، هیچ آدم عاقلی جنگی علیه روسیه به راه نمی انداخت.
گونزالس یادآور شد که بر اساس دکترین مسکو، استفاده از تسلیحات هسته ای تنها در صورت تهدید موجودیت کشور امکان پذیر است و کشورهای غربی ترجیح می دهند در این مورد سکوت کنند و عمدا به درگیری دامن بزنند.
پوزیدون سلاح هسته ای روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.10.2022
هشدار ناتو درباره پرتاب احتمالی پهپاد هسته‌ای "پوزیدون" روسیه
بر اساس منابع آشکار، پوزیدون که قبلاً با نام " استاتوس -6" و با نام کد ناتو Kanyon شناخته می شد، یک پروژه روسی از نوع زیردریایی با یک نیروگاه هسته ای است.
در واقع، این یک اژدر هسته ای است که می تواند بوطر تضمین شده صدمات غیرقابل جبرانی را به دشمن وارد کند و مناطق وسیعی از آلودگی رادیواکتیو و سونامی ایجاد کند. پوزیدون 20 متر طول، 1.8 متر قطر و 100 تن وزن دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала