وزیر دفاع اوکراین اعتراف کرد که نمی تواند بر سیستم های جنگ الکترونیک روسیه غلبه کند

Complexe Krassoukha-4 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2023
اشتراک
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین در مصاحبه ای با روزنامه فایننشال تایمز اعتراف کرد که سیستم های جنگ الکترونیک روسیه می توانند مهمات هدایت شونده با GPS و سامانه موشکی "هیمارس" (HIMARS) را سرکوب کنند.
به گزارش اسپوتنیک، رزنیکوف گفت ، مهمات هدایت شده با GPS برای توپخانه و همچنین سامانه های موشکی پرتاب چندگانه مانند HIMARS "بسیار دقیق" بودند. وی در عین حال افزود که سیستم های الکترونیکی قدرتمند روسیه راه هایی برای سرکوب آنها پیدا کرده اند. وی افزود روس‌ها تدابیر متقابل اتخاذ می‌کنند، ما به شرکای خود اطلاع می‌دهیم و آنها یک اقدام متقابل جدید در برابر این اقدام متقابل انجام می دهند.
علاوه بر این، رزنیکوف در این مصاحبه گفت که اخیراً قراردادهای تعمیر و نگهداری با شرکت دفاعی بریتانیایی بابکوک اینترنشنال، تولید کننده توپخانه فرانسوی Nexter Systems و شرکت آلمانی Rheinmetall که بیشتر به خاطر تولید تانک های لئوپارد معروف است، امضا شده است.
توفیق نیروهای جنگ الکترونیک در از کار انداختن هواپیما های امریکا در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.07.2023
"سیگنال قدرتمند"؛ جنگ الکترونیک گسترده در مقابل نیروهای اوکراین
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد، یک هدف قانونی برای روسیه خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". کرملین اعلام کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمکی نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف همچنین اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو ، "نه تنها با تامین تسلیحات، بلکه همچنین با آموزش پرسنل... در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" مستقیماً در درگیری در اوکراین شرکت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала