وحشت بایدن پس از اظهارات پوتین

© Фотохост-агентство РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر ПМЭФ-2023. Президент РФ В. Путин на пленарном заседании
ПМЭФ-2023. Президент РФ В. Путин на пленарном заседании - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2023
اشتراک
ریتر اسکات افسر اطلاعاتی سابق آمریکا از وحشت بایدن پس از سخنان پوتین درباره تجهیزات منهدم شده نیروهای مسلح اوکراین سخن گفت.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسر اطلاعاتی بازنشسته آمریکایی گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، کنترل کامل جریان درگیری در اوکراین را در دست دارد و جو بایدن، رئیس کاخ سفید، به دلیل تجهیزات تخریب شده نیروهای مسلح اوکراین وحشت زده است.

پوتین به قدرت روسیه اطمینان دارد و هیچ چیز نمی تواند او را شرمنده کند.

افسر اطلاعاتی گفت: "به پترائوس نگاه کنید. او از جلو مانند یک آهوی ترسیده به نظر می رسد، زیرا دائما دروغ می گوید. به سالیوان نگاه کنید. به بلینکن نگاه کنید. به بایدن نگاه کنید. آنها وحشت زده اند."
به گفته ریتر، بایدن نمی تواند با حامیان مالی دولت صحبت کند. این افسر اطلاعاتی به نقل از سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت: "تهدید حمله اتمی روسیه واقعی است". ارتش روسیه در حال نابودی هر چیزی هستند که ناتو به اوکراین می دهد. آنها همیشه آماده بودند که وارد مذاکره شوند. آنها این را از همان ابتدا نشان دادند.
ریتر گفت: و ما شکست خواهیم خورد، روسیه آماده خواهد بود تا با ما بر سر میز مذاکره بنشیند و بر سر نوعی پایان عادلانه درگیری توافق کند.زیرا ولادیمیر پوتین اکنون تنها بزرگسال حاضر در جمع است. رهبر روسیه در این امر نقش اصلی را ایفا می کند.
تانک های اوکراینی    - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پوتین از انهدام صدها تانک ارتش اوکراین توسط سربازان روسیه خبر داد
ضد حمله، که مدتها در مورد آن در کی یف صحبت می کرد، در 4 ژوئن در مناطق یوژنودونتسک، زاپوروژیه و آرتمیوسک آغاز شد و حمله اصلی نیروهای مسلح اوکراین در بخش زاپاروژیه متمرکز است. کی یف تیپ های آموزش دیده توسط متخصصان ناتو و مسلح به تجهیزات غربی را به نبردارسال می کند. با این وجود، همانطور که پوتین خاطرنشان کرد، نیروهای اوکراینی در هیچ منطقه ای موفق نیستند و متحمل خسارات سنگینی می شوند و صدها قطعه از تجهیزات آنها نابود شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала