کارشناس: خط دفاعی سوروویکین روشی منحصر به فرد برای دفاع است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر سربازان ارتش روسیه
سربازان ارتش روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
اشتراک
امین هتیت، کارشناس امور نظامی-استراتژیک در مصاحبه با اسپوتنیک درباره مزایای "خط دفاعی سوروویکین" اظهار نظر کرد.
خط دفاعی سوروویکین یک سیستم دفاعی است که توسط ژنرال سرگئی سوروویکین، معاون فرمانده گروه متحده نیروهای مسلح روسیه در اوکراین طراحی شده است.
امین هتیت درباره این موضوع چنین گفت: این خط دارای یک روش [دفاعی] است که در تاریخ بی‌سابقه و بی‌نظیر است، زیرا بر برنامه‌ای متوالی متکی است که همه حملات و اقدامات احتمالی دشمن را در نظر می‌گیرد. این در واقع غیر معمول ترین راه دفاع است. "خط سوروویکین" بر اساس نقاط خاصی از حمله و دفاع به طور همزمان است. این امکان غافلگیری دشمن را فراهم کرد که باعث ایجاد وحشت در بین رزمندگان نیروهای مسلح اوکراین و منجر به تضعیف روحیه آنها شده است. آنها در مقابل قدرت آتش مداوم که مانع از پیشرفت دشمن در خط مقدم می شد، عملاً ناتوان بودند.
این خط بر اساس ساخت یک دفاع همزمان ثابت و متحرک استوار شده است. این نه تنها در مناطق مستحکم موثر است، بلکه از نظر شلیک و پشتیبانی از نیروها هنگام حرکت در عمق، مزایایی نیز دارد.
 سربازان روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2023
اسپوتنیک توضیح می دهد
خط دفاعی ژنرال روس سوروویکین چگونه کار می کند؟
این خط همچنین می تواند با سطح بی سابقه ای از شدت آتش و توانایی حرکت در سه جهت در یک زمان مشخص شود. این امر امکان نابودی نیروهای مسلح اوکراین را در چندین نقطه فراهم کرد. هیچ امکانی برای دستیابی به موفقیت از سوی نیروهای اوکراینی وجود ندارد، زیرا تمام خطوط موجود خود را برای مقابله با حمله تطبیق داده و آن را به طور بسیار مؤثر مهار می کنند.
یادآور می شود خط دفاعی سوروویکین یک سیستم دفاعی است که اولین کانتور آن ده ها خط آتشباری مستحکم از جمله میدان های وسیع مین گذاری شده و موانع مهندسی است. این خط در عرض تقریباً هشت ماه ساخته شد و چندین ده کیلومتر به عمق پدافند می رود و متکی به یک شبکه حمل و نقل و لجستیک توسعه یافته با هاب ها و پایگاه های پشت جبهه است. در عین حال، مسیرهای لجستیکی کوتاه به نیروهای مسلح روسیه اجازه می دهد تا به سرعت ذخایر خود را از یک بخش به بخش دیگر بدون به خطر انداختن آمادگی رزمی در جبهه منتقل کنند. به بیان ساده، هر جا که برای تقویت قابلیت های آتش مورد نیاز باشد، می توان این کار را بدون خروج نیروها از بخش دیگری از جبهه سازماندهی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала