تاگس اشپیگل: مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ نشان داد که غرب به چیزی دست نیافته است

© Фотохост-агентство РИА Новости /  مراجعه به بانک تصاویر ПМЭФ-2023. Трансляция пленарного заседания
ПМЭФ-2023. Трансляция пленарного заседания - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2023
اشتراک
رسانه تاگس اشپیگل :مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ نشان داده است که اقتصاد روسیه با وجود تحریم ها در حال توسعه است.
به گزارش اسپوتنیک، تاگس اشپیگل نوشت : روحیه در مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ نشان داد که روسیه به ایالات متحده و اروپا وابسته نیست.
این نشریه تاکید می کند: "به طور کلی، اقتصاد روسیه واقعاً به خوبی و به سرعت خود را با تحریم ها وفق داده است. بنابراین، نویسنده توجه خود را به عدم وجود کمیابی کالا در فروشگاه های مسکو جلب کرد.
این مقاله می‌گوید واردات موازی به اقتصاد روسیه کمک می‌کند و بسیاری از کالاها دیگر که از کشورهای غرب جمعی نیستند، بلکه از کشورهای دیگر می‌آیند. نویسنده معتقد است، با این وجود، همه صنایع نتوانسته اند خود را با واقعیت های جدید وفق دهند. بنابراین، وی به مشکلات صنعت خودروسازی و تولید لوازم خانگی و ابزارآلات اشاره کرد.
مدل جدیدی از خودروی پریمیوم روسی لادا آئورا در مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ به نمایش گذاشته شد. مجهز به موتور 1.8 لیتری با قدرت 122 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک است. قیمت این مدل بیش از دو میلیون روبل است.
16 ژوئن 2023. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و شیخ محمدبن زاید آل نهیان، رئیس‌جمهور امارات متحده عربی  در دیداری در حاشیه مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2023
چندرسانه ای
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ ، پوتین : گشایش اقتصادی
رئیس وزارت دارایی، آنتون سیلوانوف، که تست آزمایشی خود را انجام داد، گفت که کارمندان بخش این مرکز آماده جایگزینی این خودرو با خودروهای خارجی هستند.
مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ از 14 تا 17 ژوئن برگزار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала