پهپاد تهاجمی جدید روسی "سیریوس" آزمایش های پروازی خود را آغاز کرد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد تهاجمی جدید روسی "سیریوس"
پهپاد تهاجمی جدید روسی سیریوس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.06.2023
اشتراک
دنیس فدوتینوف، کارشناس برجسته روس در زمینه هواپیماهای بدون سرنشین اعلام کرد تصاویر منتشره از پهپاد تهاجمی جدید روسی "سیریوس" در اینترنت نشان می دهد که این پهپاد وارد مرحله آزمایشات پروازی شده است.
به گزارش اسپوتنیک، پیش از این تصاویری از پرواز یک پهپاد دو موتوره در اینترنت منتشر شده بود. فدوتینوف آنرا به عنوان پهپاد جدید سیریوس برای ارتفاعات متوسط ​​معرفی کرد که توسط شرکت روسی "کرونشتات"( (Kronstadt ساخته شده است.
فدوتینوف گفت: "فیلم منتشر شده در اینترنت پرواز پهپاد جدید دو موتوره سیریوس را نشان می دهد که توسط شرکت روسی Kronstadt در حال توسعه است. ساخت این پهپاد بسیار سریع انجام شده است. بدیهی است که کرونشتات از پیشرفت های انجام شده در سیستم بدون سرنشین قبلی خود به نام اوریون استفاده کرده است.همچنین به احتمال زیاد نوع سنگین آن تعدادی زیرسیستم را به ارث برده است که در ابتدا برای مدل جوان‌تر توسعه داده شده‌اند".
Передача БЛА бойцам в зону СВО - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تصاویری از کار پهپاد ضربتی روسیه در منطقه عملیات نظامی ویژه منتشر شد + ویدئو
به گفته این کارشناس، سیریوس از مرحله آزمایشات پروایز تا تولید انبوه هنوز راه زیادی در پیش دارد که احتمالا حداقل دو سال طول خواهد کشید.
پیش از این، برای سیریوس (پروژه Inohodets-RU)، وزن برخاست تا دو تن، طول بال‌ها تا 23 متر و زمان پرواز تا 20 ساعت اعلام شده بود. انتظار می‌رود حداکثر ارتفاع پروازی پهپاد جدید هفت هزار متر و سرعت کروز آن 180 کیلومتر در ساعت باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала