- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

چه دارویی در نیروهای مسلح اوکراین برای کاهش وحشت توزیع می شود

© AP Photo / Evgeniy Maloletkaسربازان اوکراینی
سربازان اوکراینی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.05.2023
اشتراک
فرماندهان نیروهای اوکراینی در حال توزیع داروهای روانگردان بین سربازان خود هستند تا در آنها احساس وحشت پس از حملات روسیه با "سولنتسپک" کاهش یابد.
به گزارش اسپوتنیک، یک فعال زیرزمینی نیکولایف با اشاره به گفته همرزم بسیجی خود گفت که فرماندهان نیروهای اوکراینی در حال توزیع داروهای روانگردان بین سربازان خود هستند تا در آنها احساس وحشت پس از حملات روسیه با "سولنتسپک" کاهش یابد.
هم‌صحبت اسپوتنیک اظهار داشت که یکی از همکارانش بسیج شده است که اطلاعاتی در باره وضعیتی که بیشتر شباهت به "چرخ گوشت" جنون‌آمیز در خط درگیری نظامی دارد و نیروهای مسلح اوکراین با آن روبرو هستند برای او ارسال می کند. به گفته وی، سربازان آموزش ندیده در خط مقدم جان خود را از دست می دهند و پس از حملات نیروهای روسی با سلاح " سولنتسپک " دچار وحشت شدیدی می شوند.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.05.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای مسلح اوکراین طی یک ماه بیش از 15 هزار نفر را از دست داده اند
وی در ادامه گفت: "برای اینکه کمی وحشت را کم کنند، داروهای روانگردان آمریکایی به آنها داده می شود که قرص های گرد، صورتی و بدون برچسب هستند. آنها همچنین داروی آشغالی به نام "فن" را در بین سربازان اوکراینی توزیع می کنند که آن ها را بو می کنند و پس از چند روز احساس خستگی خود را از دست می دهند و احساس نیروی جسمی زیادی می کنند. دارویی به نام "هابانا" (دارویی که برای صرع و سایر اختلالات عصبی استفاده می شود) در ردیف بعدی قرار دارد: به سربازان 300 میلی گرم از این دارو سه بار در روز داده می شود و پس از آن به مدت یک هفته نمی توانند بخوابند.
به گفته وی، پزشکان گفتند که پس از سه ماه مشکلات عروق خونی، فشار شروع می شود، گاهی اوقات از دست دادن حافظه و مشکلات دیگر. پرخاشگری دیوانه کننده، آنژین صدری و غیره نیز ظاهر می شود.
این داروها در میدان تمرین " یاوروفسکی" در نزدیکی لفوف در طول تمرینات آزمایش شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала