Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

حدود 700 نفر در راهپیمایی هنگ جاویدان در پکن شرکت کردند + ویدئو

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر День Победы в Севастополе
День Победы в Севастополе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.05.2023
اشتراک
هنگ جاویدان روز یکشنبه در پکن در قلمرو سفارت روسیه در چین برگزار شد و در این مراسم حدود 700 نفر شرکت کردند.
به گزارشاسپوتنیک، در این راهپیمایی رهبران و کارکنان سفارت، روس های مقیم پکن و همچنین حدود 100 شهروند چینی حضور داشتند. شرکت کنندگان با پرتره هایی از اجداد خود، جانبازان جنگ بزرگ میهنی، در قلمرو سفارت قدم زدند و با یک دقیقه سکوت، یاد و خاطره درگذشتگان را گرامی داشتند.
ایگور مورگولف، سفیر روسیه در چین در این اقدام شرکت کرد، او با پرتره ای از پدرش ولادیمیر مورگولف، دارنده نشان ستاره سرخ، نشان جنگ میهنی قدم زد. من به ویژه خوشحالم که امروز اجداد دوستان چینی ما همراه با پدران و پدربزرگ هایمان در هنگ نمادین ما رفتند. هم پدران ما و هم پدران دوستان چینی ما در جبهه های مختلف و در شرایط مختلف جنگیدند، اما واقعی جنگیدند.
مورگولوف در سخنرانی خود گفت: همه برای این است که بتوانیم زندگی کنیم، کار کنیم، بچه ها را بزرگ کنیم، به زبان مادری خود صحبت کنیم، سنت ها، فرهنگ خود را حفظ کنیم، آزاد و مستقل باشیم. وی خاطرنشان کرد که با درک فاجعه جنگ، امروز روسیه و چین هر کاری که ممکن است انجام می دهند "تا آتش یک جنگ جهانی جدید شعله ور نشود".
وی تاکید کرد: مردم ما به خوبی هزینه این جنگ را می دانند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала