مقام ارشد روس: رژیم کی یف در تلاش است ایدئولوژی نازی را احیا کند

© Sputnik / Sergei Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات قضایی روسیه
الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات قضایی روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.05.2023
اشتراک
الکساندر باستریکین، رئیس کمیته تحقیقات قضایی روسیه اعلام کرد رژیم کی یف که تحت نفوذ غرب قرار گرفته ، در تلاش برای احیای ایدئولوژی نازی در اوکراین است و به طور مداوم سیاست نسل کشی غیرنظامیان در منطقه دونباس را اجرا می کند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، برخی از کشورها که تحت نفوذ غرب قرار گرفتند، شروع به تجدید نظر در حقایق تاریخی و ارزیابی مجدد وقایع کردند و نقش اتحاد جماهیر شوروی را در پیروزی بر نازیسم تحریف و یک سیستم مدرن روابط بین الملل ایجاد کردند.
پس از گذشت بیش از 70 سال از پیروزی بزرگ بر آلمان نازی و ریشه کنی فاشیسم، رهبری نظامی و سیاسی اوکراین نه تنها تلاش مجدانه ای برای احیای ایدئولوژی مخرب نازی ها در قلمرو خود انجام می دهد، بلکه به طور مداوم در حال اجرای . سیاست نسل کشی غیرنظامیان در دونباس است. غیرنظامیان در حال نابودی هستند زیرا آنها نمی خواهند تاریخ، فرهنگ و زبان روسی خود را رها کنند."
Премьер-министр Украины Денис Шмыгаль в штаб-квартире ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.05.2023
نخست وزیر اوکراین : انگلیسی ها حدود 15هزار سرباز اوکراینی را آموزش دادند
روسیه در 24 فوریه 2022 عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. وی خاطرنشان کرد که اجرای عملیات ویژه یک اقدام اجباری بود چون برای روسیه راه دیگری باقی نمانده بود و خطرات امنیتی به گونه‌ای ایجاد شد که امکان واکنش با ابزارهای دیگر غیرممکن بود.
به گفته وی، روسیه 30 سال است که تلاش می کند تا با ناتو بر سر اصول امنیت اروپا به توافق برسد، اما در پاسخ یا با فریب و دروغ های ریاکارانه و یا تلاش برای فشار و باج خواهی مواجه شد، در حالی که این ائتلاف علیرغم اعتراض مسکو، به طور پیوسته در حال گسترش و نزدیک شدن به مرزهای فدراسیون روسیه است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала