- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

رسانه: روسیه شروع به استفاده از یک "سلاح نامرئی" مخفی در اوکراین کرده است

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر آرماتا
آرماتا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2023
اشتراک
طارق طاهر در مقاله ای برای نشریه The Sun می نویسد تانک های روسی تی-14 آرماتا ارسال شده به اوکراین مجهز به سلاح های پیشرفته هستند و می توانند برای دشمن نامرئی باشند.
به گزارش اسپوتنیک ، در مطلب منتشره در این نشریه آمده است: "روس‌ها یک پوشش استتار ویژه برای T-14 به نام "مانتیا" ساخته‌اند که امواج رادار را جذب می‌کند و همزمان آنها را دفع و پراکنده می‌کند".
علاوه بر این، به گفته نویسنده، تانک ها زره مشبک دریافت کردند که در برابر سلاح های ضد تانک با دقت بالا و سلاح های نبرد نزدیک ، از جمله نارنجک انداز های ضد تانک دستی مقاومت می کند. آنها همچنین دارای یک برجک کاملا مستقل هستند که می تواند 360 درجه با سرعت بالا بچرخد.
سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.04.2023
شویگو: با شروع عملیات نظامی ویژه از پتانسیل رزمی همه کشورهای ناتو علیه روسیه استفاده شد
نوئل شارکی، استاد هوش مصنوعی و رباتیک در دانشگاه شفیلد، به نشریه The Sun گفت که قدرت آتش این تانک می تواند شهرهای ما را در عرض چند دقیقه ویران کند.
یک منبع آگاه قبلاً گفته است که نیروهای مسلح روسیه شروع به استفاده از تانک های تی-14 آرماتا در منطقه عملیات نظامی ویژه کردند. وی تصریح کرد که این تانک ها از وسیله حفاظت جانبی در مقابل مهمات ضد تانک برخوردار شده اند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала