"نبوغ آمیز است!": پاسخ شدید پوتین به غرب، چینی ها را به وجد در آورد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений
Президент РФ Владимир Путин на встрече с ветеранами Великой Отечественной войны, жителями блокадного Ленинграда и представителями общественных патриотических объединений - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2023
اشتراک
خوانندگان پورتال چینی "گوانچا" از تصمیم ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، که فرمانی را در مورد مدیریت موقت دارایی های شهروندان کشورهای غیردوست امضا نمود، حمایت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان این نشریه چینی در کامنت های خود ر این سیاست را تحسین کرده و آن را واکنشی شایسته به حملات خصمانه غرب خواندند.
یکی از خوانندگان نوشت: "عالی است، مدتها بود که وقت آن رسیده بود که به آنها پاسخ شایسته داده شود. آمریکا، نگاه کن: روسیه علیه شما و یاران شما اقدام کرده است. عجله کنید و "تحریم هایی" را اعمال کنید!" .
به گفته وی، واشنگتن عملا از همه امکانات خود برای اعمال فشار بر روسیه استفاده کرده و به "لبه پرتگاه" نزدیک شده است.
کاربر دیگری نظر داد: "عوض گله ندارد. نبوغ آمیز است! "
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2023
پوتین فرمان توقیف اموال دو شرکت خارجی را صادر کرد
یکی دیگر از خوانندگان نوشت: "من از رئیس جمهور پوتین حمایت می کنم. بیشتر از همه، من دوست ندارم که برخی از رهبران به خاطر به اصطلاح اعتبار خود از اصل "خودم را بزنم تا دشمن را تغذیه کنم" را رعایت می کنند .
یکی دیگر از کاربران خاطرنشان کرد که اقدامات روسیه نمونه ای برای چین است که باید از آن پیروی کند. وی گفت: برای جلوگیری از بروز چنین شرایطی در آینده، سرمایه گذاری کشورهای غربی در چین باید همیشه بیشتر از حجم دارایی های چین در خارج از کشور باشد.
بر اساس فرمانی که روز قبل توسط ولادیمیر پوتین امضا شد، در صورت محرومیت یا محدودیت حقوق مالکیت روسیه در ایالات متحده یا کشورهای خارجی که به آنها ملحق شده اند، مدیریت خارجی برای دارایی های مرتبط با کشورهای غیردوست و مستقر در قلمرو روسیه برقرار می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала