Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک ایران  , 1920
چندرسانه ای
چند رسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چند رسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک ایران ببینید

رونمایی از جت آموزشی پیشرفته یاسین در ایران+ فیلم

© Photo / IRNAجت ایرانی یاسین
جت ایرانی یاسین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2023
اشتراک
صبح امروز مراسم رونمایی از نمونه معیار تولید و خط تولید انبوه جت آموزشی یاسین که با حضور امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران برگزار شد.
به گزارش اسپوتنیک، امیر محمدرضا آشتیانی در این مراسم گفت: صنعت هوایی از سالها پیش قدام به طراحی‌ جت آموزشی یاسین کردند که امروز فروند دوم آن رونمایی شد ویژگی این جت آموزشی این است که بتوانیم از آن در حوزه رزمی‌ و‌ پشتیبانی ‌از نزدیک ‌نیز استفاده کنیم.
وزیر دفاع ایران ادامه داد: قالب تجهیزات هواپیما بومی‌سازی شده و ‌یقین داریم ‌به عنوان ‌هواپیمای ‌پیشرفته می‌تواند مأموریت‌هایی که به نیروی‌ هوایی واگذار می‌شود را به خوبی انجام دهد و در کاهش مدت زمان آموزش و‌ کیفیت آموزش ها موثر واقع شود.
امیر حمید واحدی فرمانده نهاجا نیز در ادامه عنوان کرد: در زمان گذشته آموزش خلبانان جت ‌هوایی در خارج از ایران انجام ‌می‌شد و بواسطه تحریم‌هایی‌ که علیه کشورمان اعمال شده، اولین‌ جایی که تحت تاثیر این تحریم‌ ها قرار گرفت این بخش بود که باعث شد نتوانیم آموزشها را در خارج دنبال کنیم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала