کاخ سفید در مورد یک شی ناشناس که بر فراز کانادا سرنگون شد صحبت کرد

© Fotolia / Chris Boswellکاخ سفید در مورد یک شی ناشناس که بر فراز کانادا سرنگون شد صحبت کرد
کاخ سفید در مورد یک شی ناشناس که بر فراز کانادا سرنگون شد صحبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.02.2023
اشتراک
کاخ سفید: شیء ساقط شده بر فراز کانادا بدون سرنشین بود، به مدت یک روز رصد شد.
به گزارش اسپوتنیک، کاخ سفید روز شنبه پس از گفتگوهای رهبران دو کشور - رئیس جمهور جو بایدن و نخست وزیر، جاستین ترودو اعلام کرد: شی ناشناس که در آسمان کانادا سرنگون شد، بدون سرنشین بود، ارتش آمریکا و کانادا در 24 ساعت گذشته آن را زیر نظر داشتند.
رئیس جمهور بایدن اوایل امروز با نخست وزیر ترودو در مورد یک شیء بدون سرنشین ناشناس در حریم هوایی آمریکای شمالی گفتگو کرد. فرماندهی دفاع هوافضای آمریکای شمالی (NORAD) حرکت این شیء را در 24 ساعت گذشته از نزدیک زیر نظر گرفته و کنترل کرده است. دولت ایالات متحده اعلام کرد که برای شناسایی شی رئیس جمهور، تیم امنیت ملی به طور مداوم به او اطلاع داده است.
کاخ سفید گفت: "به عنوان یک اقدام احتیاطی و به توصیه ارتش خود" رئیس جمهور بایدن و نخست وزیر ترودو مجوز حمله به این شیء را صادر کردند. در این بیانیه آمده است: "رئیس‌جمهور به جنگنده‌های آمریکایی اجازه داد تا این عملیات را در چارچوب NORAD انجام دهند و پس از آن هواپیمای آمریکایی F-22 این شی را در خاک کانادا با هماهنگی نزدیک با مقامات کانادایی ساقط کرد".
علاوه بر این، بایدن و ترودو در این گفتگو بر اهمیت استخراج بقایای یک شی ناشناس سقوط کرده به منظور کشف هدف و کشور مبدا آن اشاره کردند. دو رهبر همچنین توافق کردند که به همکاری نزدیک برای شناسایی و ردیابی چنین وسایلی در حریم هوایی آمریکای شمالی ادامه دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала