"طرح مخفی" واشنگتن علیه روسیه در اوکراین

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش بینی شکست آمریکا در جنگ فرضی با چین و روسیه
پیش بینی شکست آمریکا در جنگ فرضی با چین و روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.01.2023
اشتراک
هورتون، مفسر سیاسی آمریکایی معتقد است که ایالات متحده یک "نقشه مخفی" علیه روسیه دارد.
به گزارش اسپوتنیک، "اسکات هورتون"، مفسر سیاسی، در کانال یوتیوب Judging Freedom، از طرح محرمانه واشنگتن در مورد روسیه خبر داد و گفت:" نقشه آنها (آمریکایی ها) حمایت از جنبش شورشی بود! احتمالاً در قسمت های غربی اوکراین برای مقابله با نیروهای روسی در شرق این کشور".
هورتون همچنین درگیری در افغانستان را یادآور شد، زمانی که واشنگتن به صورت رسمی "از تروریست هایی مانند اسامه بن لادن حمایت می کرد"، و در نتیجه "در آن زمان امکان فروپاشی موفقیت آمیز اتحاد جماهیر شوروی وجود داشت."
این کارشناس سیاسی در پایان گفت:" ما مذاکره نمی‌خواهیم، ​​ما می‌خواهیم روسیه را با طولانی کردن این جنگ تضعیف کنیم - این وظیفه "خزنده" غرب (آمریکا) است و در حال گسترده‌ تر شدن است".
پیشتر چاس فریمن، دیپلمات ارشد بازنشسته آمریکا گفته بود که ایالات متحده در حال جنگ اعلام نشده با روسیه در اوکراین است تا هژمونی خود را در جهان حفظ کند. او گفت که ایالات متحده "تا آخرین اوکراینی" با روسیه خواهد جنگید.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ایالات متحده و اتحادیه اروپا نیز به نوبه خود میلیاردها دلار برای تسلیحات نیروهای مسلح اوکراین اختصاص داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که غرب به دنبال طولانی کردن درگیری است. همانطور که در وزارت دفاع روسیه تاکید شده است، انبارهای مهمات خارجی در اوکراین به اهداف قانونی برای نیروهای هوافضای روسیه تبدیل خواهند شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала