https://spnfa.ir/20230110/درآمدزایی-عجیب-بلاگر-فنلاندی-از-کثیفی-و-نظافت--ویدئو-14167993.html
درآمدزایی عجیب بلاگر فنلاندی از کثیفی و نظافت + ویدئو
درآمدزایی عجیب بلاگر فنلاندی از کثیفی و نظافت + ویدئو
اسپوتنیک ایران
روش متفاوت یک بلاگر برای تبلیغات مواد شوینده و تمیزکننده، مورد توجه کاربران در دنیای مجازی قرار گرفته است. 10.01.2023, اسپوتنیک ایران
2023-01-10T00:23+0330
2023-01-10T00:23+0330
2023-01-10T00:23+0330
خارج از خبرها
ویدیو کلوب
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/620/89/6208987_0:160:3073:1888_1920x0_80_0_0_3188f189f477ef0870b2a8cc8d1f5a16.jpg
به گزارش اسپوتنیک، مدتهاست که در دنیای مدرن در سراسر جهان، تبلیغات بسیاری از کسبوکارها در شبکههای اجتماعی صورت میگیرد. این روش یکی از پولسازترین شغلهای جهان شده و برای بسیاری منبع کسب درآمد میباشد. بلاگرها با ایده و سبکی متفاوت از دیگران وارد دنیای بلاگری میشوند تا با فعالیتهایی که انجام میدهند به درآمدی زیادی برسند.نمونهای متفاوت از این تبلیغات در فضای مجازی در میان کاربران منتشر میشود که مورد توجه آنها قرار گرفته است. این بار یک اینفلوئنسر با تبلیغات شویندهها و تمیزکنندهها به سراغ خانههایی با اتاقها یا آشپزخانههای کثیف و نامرتب میرود و شروع به تمیز کردن آنجا میکند و با این کار کسب درآمد میکند.اوری کاتارینا، Auri Katariina، خانم جوان بلاگر است که تنها ۲۹ سال سن دارد و به ملکه پاکیزگی Queen of Cleaning شهرت دارد. کاربران بیزینس این بلاگر جوان فنلادی را بیزینسی کثیف، لذت بخش و پردرآمد توصیف میکنند. اوری کاتارینا، بلاگری مشهور در فضای مجازی است که حدود ۸.۵ میلیون فالوور در تیک تاک و حدود ۲ میلیون دنبالکننده در یوتیوب دارد.این بلاگر پرطرفدار و مشهور که با تمیز کردن رایگان منازل در کشورهای مختلف دنیا و بارگزاری ویدئوهای پروسه نظافت در یوتیوب شروع به بلاگری کرد اکنون ویدئوهای فعالیت تمیزکاری و نظافت هر محیطی را که انتخاب کرده در وضعیت قبل از تمیزکاری، حین انجام کار و در پایان با مخاطبان به اشتراک میگذارد و بسیاری از دنبالکنندگانش را از دیدن نتیجهی کار شگفتزده میکند.کاربرانی عنوان میکنند دیدن فضایی که بسیار کثیف و آلوده بوده و با تمیزکاری به میحطی تمیز و مرتب تبدیل شده است برای بسیاری لذت بخش است. این چنین، بلاگرها علاوه بر دریافت دستمزد از برندهای مختلفی که با آنها کار میکنند، از بازدید ویدئوهایشان نیز درآمدزایی دارند.کاربران با نظرات متفاوتی در رابطه با اینفلوئنسر مارکتینگ، اظهارنظر میکنند. برخی معتقدند این کار برای کسانی که خلاقیت دارند و با ایدههای نو تبلیغات خود را ارائه میدهند مناسب است و البته زمانی موفق خواهند بود که محصولات خوب و با کیفیت را به دنبالکنندگان خود معرفی کنند. این کاربران همچنین عنوان میکنند که متاسفانه برخی تنها وارد این حرفه میشوند و با کار غیرحرفهای خود مانع از دیده شدن یک محصول خوب نیز میشوند.کاربرانی نیز بر این باورند که بلاگرهایی که در شاخههای متفاوتی فعالیت میکنند و کار خوبی را ارائه میدهند در زمان کوتاهی موفق و دیده میشوند.
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
2023
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خبرها
fa_FA
اسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
https://cdn1.img.spnfa.ir/img/620/89/6208987_170:0:2901:2048_1920x0_80_0_0_a7477b4c97e9c8a7e72c6ca97fe837fd.jpgاسپوتنیک ایران
feedback.me@sputniknews.com
+74956456601
MIA „Rossiya Segodnya“
خارج از خبرها, ویدیو کلوب
خارج از خبرها, ویدیو کلوب
درآمدزایی عجیب بلاگر فنلاندی از کثیفی و نظافت + ویدئو
روش متفاوت یک بلاگر برای تبلیغات مواد شوینده و تمیزکننده، مورد توجه کاربران در دنیای مجازی قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، مدتهاست که در دنیای مدرن در سراسر جهان، تبلیغات بسیاری از کسبوکارها در شبکههای اجتماعی صورت میگیرد. این روش یکی از پولسازترین شغلهای جهان شده و برای بسیاری منبع کسب درآمد میباشد. بلاگرها با ایده و سبکی متفاوت از دیگران وارد دنیای بلاگری میشوند تا با فعالیتهایی که انجام میدهند به درآمدی زیادی برسند.
نمونهای متفاوت از این تبلیغات در فضای مجازی در میان کاربران منتشر میشود که مورد توجه آنها قرار گرفته است. این بار یک اینفلوئنسر با تبلیغات شویندهها و تمیزکنندهها به سراغ خانههایی با اتاقها یا آشپزخانههای کثیف و نامرتب میرود و شروع به تمیز کردن آنجا میکند و با این کار کسب درآمد میکند.
اوری کاتارینا، Auri Katariina، خانم جوان بلاگر است که تنها ۲۹ سال سن دارد و به ملکه پاکیزگی Queen of Cleaning شهرت دارد. کاربران بیزینس این بلاگر جوان فنلادی را بیزینسی کثیف، لذت بخش و پردرآمد توصیف میکنند. اوری کاتارینا، بلاگری مشهور در فضای مجازی است که حدود ۸.۵ میلیون فالوور در تیک تاک و حدود ۲ میلیون دنبالکننده در یوتیوب دارد.
این بلاگر پرطرفدار و مشهور که با تمیز کردن رایگان منازل در کشورهای مختلف دنیا و بارگزاری ویدئوهای پروسه نظافت در یوتیوب شروع به بلاگری کرد اکنون ویدئوهای فعالیت تمیزکاری و نظافت هر محیطی را که انتخاب کرده در وضعیت قبل از تمیزکاری، حین انجام کار و در پایان با مخاطبان به اشتراک میگذارد و بسیاری از دنبالکنندگانش را از دیدن نتیجهی کار شگفتزده میکند.
کاربرانی عنوان میکنند دیدن فضایی که بسیار کثیف و آلوده بوده و با تمیزکاری به میحطی تمیز و مرتب تبدیل شده است برای بسیاری لذت بخش است. این چنین، بلاگرها علاوه بر دریافت دستمزد از برندهای مختلفی که با آنها کار میکنند، از بازدید ویدئوهایشان نیز درآمدزایی دارند.
کاربران با نظرات متفاوتی در رابطه با اینفلوئنسر مارکتینگ، اظهارنظر میکنند. برخی معتقدند این کار برای کسانی که خلاقیت دارند و با ایدههای نو تبلیغات خود را ارائه میدهند مناسب است و البته زمانی موفق خواهند بود که محصولات خوب و با کیفیت را به دنبالکنندگان خود معرفی کنند. این کاربران همچنین عنوان میکنند که متاسفانه برخی تنها وارد این حرفه میشوند و با کار غیرحرفهای خود مانع از دیده شدن یک محصول خوب نیز میشوند.
کاربرانی نیز بر این باورند که بلاگرهایی که در شاخههای متفاوتی فعالیت میکنند و کار خوبی را ارائه میدهند در زمان کوتاهی موفق و دیده میشوند.