- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

تصاویری از بالگردهای تهاجمی روسیه در منطقه عملیات ویژه + ویدئو

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationقدرت تهاجمی جدیدترین بالگرد روسی همطراز هواپیمای بمب افکن خواهد بود
قدرت تهاجمی جدیدترین بالگرد روسی همطراز هواپیمای بمب افکن خواهد بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.12.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه تصاویری از بالگردهای تهاجمی چند منظوره Mi-35 و Mi-28 در جریان عملیات ویژه نظامی در اوکراین منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در این ویدئو چگونگی برخاستن هلیکوپترها، حمله با موشک های هدایت شونده و غیر هدایت شونده در حین پرواز در ارتفاع پایین، اصابت به اهداف و بازگشت هلیکوپترها به پایگاه نمایش داده می شود.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد:" خدمه هلیکوپترهای ارتش روسیه همچنان به انجام وظایف انهدام خودروهای زرهی و زیرساخت های نظامی نیروهای مسلح اوکراین، اسکورت ستون های نظامی، جابجایی نیرو و محموله های نظامی و همچنین پشتیبانی هوایی از یگان ها، ادامه می دهند. تمامی پروازها در ارتفاع بسیار پایین انجام می شوند".
این بالگردها در ماموریت جنگی تعریف شده، موفق شدند پست های فرماندهی استتار شده و خودروهای زرهی نیروهای مسلح اوکراین را منهدم کنند.
سیستم عامل به روز شده به Mi-28 اجازه می دهد تا مواضع نیروهای مسلح اوکراین را با دقت بیشتری مورد هدف قرار دهد.
به گفته یکی از مهندسان مجتمع هوانوردی، یکی از بالگردهای Mi-35 در حین سورتی پروازی خود، بر اثر انفجار یک موشک ضد هوایی اوکراینی در نزدیکی خود آسیب دیده است.
این مهندس همچنین به عملکرد دقیق سیستم دفاعی اشاره کرد که اجازه می دهد چنین موشک های نتوانند به بالگرد نزدیک شوند. به گفته این تکنسین، فرآیند تعمیرات این بالگرد در یک روز انجام شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала