بارگیری موشک قاره پیمای "یارس" روسیه در پرتابگر، سیگنالی برای غرب تلقی شد + ویدیو

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر بارگیری موشک قاره پیمای "یارس" روسیه در پرتابگر، سیگنالی برای غرب تلقی شد
بارگیری موشک قاره پیمای یارس روسیه در پرتابگر،  سیگنالی برای غرب تلقی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.12.2022
اشتراک
روزنامه دیلی میل بارگیری موشک بالستیک قاره پیمای "یارس" روسیه در پرتابگر زیر زمینی را علامت و سیگنالی به غرب خواند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره در این روزنامه آمده است: "هدف از این مانور ارسال سیگنالی به غرب در اینباره است که هم بریتانیا و هم ایالات متحده در تیررس هستند. این مقاله همچنین به سخنان فرمانده لشکر، سرهنگ الکسی سوکولوف اشاره می کند که این سلاح ها "به ما امکان می دهد هر گونه مسئله را در سطح استراتژیک حل کنیم."
پیش از این گزارش شده بود که موشک های "یارس" در سازند موشکی زیر زمینی "کوزلسکی" نیروهای موشکی استراتژیک روسیه برای "حل مسائل تعیین شده" بارگیری شده اند. عملیات مربوطه چند ساعت به طول انجامید.
در 15 دسامبر، وزارت دفاع روسیه تصاویری از بارگیری یارها در معدن را نشان داد. این ویدئوی دو دقیقه ای نشان می دهد که چگونه یک نوار نقاله چرخ دار یک موشک را حمل می کند. به محض ورود به یک مرکز نظامی، وسیله نقلیه به صورت عمودی در ایستگاه های هیدرولیک بالا می رود و موشک به داخل معدن فرود می آید و وظیفه رزمی را بر عهده می گیرد.
سامانه موشکی راهبردی RS-24 "یارس" با سوخت جامد، نوع اصلاح شده ای از سامانه موشکی توپول-ام است. موشک RS-24 ابزار جدیدی برای غلبه بر دفاع موشکی دشمن دریافت کرد. برد یارس 12000 کیلومتر است و سرعت آن می تواند ده برابر سرعت صوت باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала