غرب نتوانست ثابت کند که اوکراین در حمله به ناوگان دریای سیاه دست نداشته است

© Photo / Press Service of Ministry of defence of the Russian Federationغرب نتوانست ثابت کند که اوکراین در حمله به ناوگان دریای سیاه دست نداشته است
غرب نتوانست ثابت کند که اوکراین در حمله به ناوگان دریای سیاه دست نداشته است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.11.2022
اشتراک
پولیانسکی: مسکو از سوی غرب در شورای امنیت سازمان ملل در خصوص حمله کی یف به ناوگان دریای سیاه جواب رد دریافت نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده روسیه در سازمان ملل گفت: دیپلمات های غربی نتوانستند ثابت کنند که کی یف در حمله به کشتی های ناوگان دریای سیاه دست نداشته است.
نشست شورای امنیت سازمان ملل که پس از این حمله توسط مسکو تشکیل شده بود، روز گذشته برگزار شد.
پولیانسکی در کانال تلگرامی خود نوشت: جالب است که ما انکار مستقیمی مبنی بر اینکه این حملات توسط اوکراینی‌ها با کمک متولیان غربی آنها انجام شده است، نشنیده‌ایم.
به گفته وی، هیئت های غربی صرفاً روسیه را به دلیل "وضعیت کلی" مقصر دانستند، حملات به زیرساخت ها در اوکراین را یادآوری کردند، " ترس و وحشت از گرسنگی جهان را به خاطر اقدامات مسکو دانستند " و خواستار بازگشت فوری مشارکت در "معامله محصولات غذایی" شدند.
او ابراز اطمینان کرد که در پایان ماه اکتبر، روسیه "بدیهی است" نمایندگان غربی را با جلسات شورای امنیت در مورد اوکراین خسته کرده است.
پولیانسکی در پایان گفت: "خب، اجازه دهید به فشار آوردن به آنها در نوامبر ادامه دهیم - ما فاکتورهای زیادی داریم که برای رژیم کی یف و متصدیان آن ناخوشایند است."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала