استقرار شش بمب افکن B-52 ایالات متحده در استرالیا

© Matthew Williamsبی 52 بی-52
بی 52 بی-52 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.10.2022
اشتراک
رسانه: واشنگتن قصد دارد تأسیساتی در پایگاه هوایی تیندال در جنوب شهر داروین بسازد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی استرالیایی ABC، ایالات متحده برای استقرار شش بمب افکن B-52 با قابلیت حمل سلاح هسته ای در شمال استرالیا آماده می شود.
خاطرنشان می شود که واشنگتن قصد دارد برای این کار تأسیساتی در پایگاه هوایی تیندال در جنوب شهر داروین بسازد. به گفته شبکه نامبرده، ایالات متحده طرح های مفصلی را برای آنچه که آن را "مرکز عملیات اسکادران" می نامد برای استفاده در فصل خشک در اراضی شمالی تهیه دیده است که عبارتند از یک مرکز تعمیر و نگهداری وابسته به این تأسیسات و یک پارکینگ برای "شش B-52 " آمریکا.
نیروی هوایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد توانایی استقرار بمب‌افکن‌های نیروی هوایی آمریکا در استرالیا پیامی قوی به دشمنان درباره توانایی ما در کاربرد هواپیماهای مرگبار است.
اعزام بمب افکن های استراتژیکی آمریکا به خاورمیانه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2022
اسکورت بمب افکن آمریکایی به سمت خلیج فارس توسط جنگنده های اسرائیلی
شبکه نامبرده همچنین به گفته بکی واسر از مرکز امنیت جدید آمریکا اشاره می کند که گفت حضور بمب افکن هایی که به طور بالقوه می توانند به سرزمین اصلی چین حمله کنند می تواند در ارسال سیگنال به چین در مورد اقدامات احتمالی آن علیه تایوان بسیار مهم باشد.
به گفته این کانال تلویزیونی، پیش بینی می شود که توسعه پایگاه تیندال تا 100 میلیون دلار هزینه داشته باشد. نیروی هوایی ایالات متحده خاطرنشان کرد که این پارکینگ در پایان سال 2026 تکمیل خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала