آیا پاسخ به سلاح های مافوق صوت روسیه ممکن است؟

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر پارلمان اروپا
پارلمان اروپا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2022
اشتراک
نمایندگان پارلمان اروپا معتقدند که اجرای "ابزار دفاعی اروپایی" در عمل با بلندپروازی های اعلام شده کمیسیون اروپا مطابقت ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، آرنو دانژان، عضو پارلمان فرانسه و ماسیمیلیانو سالینی، همتای ایتالیایی وی، نامه‌ای به کمیسیون اروپا درباره فعالیت‌های صندوق دفاع اروپا ارسال کردند. به نظر آنها، اتحادیه اروپا نیاز به طراحی "پاسخ واقع بینانه" به سیستم های مافوق صوت روسیه دارد.
نمایندگان پارلمان اروپا می گویند که اتحادیه اروپا باید پاسخی واقع بینانه نسبت به تهدید سیستم های مافوق صوت، موشک های کینژال و زیرکن روسیه ارائه دهد.
نمایندگان مجلس معتقدند که اجرای "ابزار دفاعی اروپایی" در عمل با بلندپروازی های اعلام شده کمیسیون اروپا مطابقت ندارد. به ویژه، این ادعا به تعریف اولویت های دفاعی مربوط می شود. سیاستمداران یادآوری کردند که در سال 2021 صندوق دفاع اروپا کنکوری را برای پروژه هایی در زمینه سیستم های دفاعی جهت مقابله با سلاح های مافوق صوت به مبلغ 100 میلیون یورو اعلام کرد.
اعلام زمان آغاز آزمایش های دولتی موشک هایپرسونیک روسی زیرکن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.05.2022
پرتاب جدید موشک ابرصوت "زیرکن" از ناو نیروی دریایی روسیه + ویدئو
در نامه ارسالی به کمیسیون اروپا آمده است: " این یک فرصت منحصر به فرد برای اعمال یک رویکرد برنامه ای و ارزیابی تأثیر واقعی صندوق بر توسعه پتانسیل اروپایی است".
نمایندگان در پاسخ به این سوال که در اجرای طرحی که در مرحله انتخاب در مرحله کنکور- مسابقه رقابتی قرار گرفت، چه قابلیت های تولیدی و فنی نشان داده شد؟
آنها همچنین این سوال را مطرح کردند که آیا این ابتکار منجر به قطعه قطعه شدن جدید پایگاه صنعتی اروپا در زمینه سیستم های موشکی نخواهد شد؟
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала