فراخوان پوتین را در آمریکا شنیدند و از بایدن خواستند با روسیه مذاکره کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022
سخنرانی ولادیمیر پوتین در نشست باشگاه والدای 2022
 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.10.2022
اشتراک
دیوید ایگناتیوس، مقاله نویس روزنامه واشنگتن پست می نویسد که دولت بایدن باید به سخنان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گوش دهد و مذاکرات با روسیه را آغاز کند.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: "نیاز به تلاش های دیپلماتیک بیشتر بین روسیه و ایالات متحده آمریکا کاملاً واضح است. ابن تلاش ها باید بر جلوگیری از وقوع یک سناریوی فاجعه بار بین دو کشور متمرکز شود."
این روزنامه نگار آمریکایی از کاخ سفید خواست پیام پوتین را جدی بگیرد و به آن پاسخ دهد. به عقیده وی، بایدن باید نشان دهد که ایالات متحده "به دنبال نابودی روسیه نیست و می خواهد از درگیری مستقیم نظامی اجتناب کند."
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشست باشگاه گفتگوی والدای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2022
"غیر قابل پیش بینی ترین های دهه" نکات مهم سخنرانی پوتین
وی همچنین یادآور شد که در آستانه درگیری در اوکراین، رئیس جمهور روسیه خواستار تضمین های امنیتی از غرب شد.
تحلیلگر آمریکایی گفت: "دیپلمات ها باید این بحث را دوباره از سر بگیرند. بایدن باید پیشنهادات خود را برای محدود کردن استقرار موشک ها، به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد مانورهای نظامی و اجتناب از تشدید تنش تکرار کند."
نویسنده مقاله روزنامه واشنگتن پست نتیجه می گیرد برای اینکه درگیری در اوکراین به چیزی "بسیار بدتر" تبدیل نشود، شروع فوری مذاکرات ضروری است.
ولادیمیر پوتین دیروز در نشست سالانه باشگاه گفتگوی والدای تاکید کرد که روسیه خود را دشمن کشورهای غربی ندانسته و نمی داند، اما آنها می خواهند مسکو را به ابزاری برای رسیدن به اهداف خود تبدیل کنند. رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: روسیه مانند بسیاری از کشورهای دیگر با داشتن چنین نقشی موافق نیست.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала