دیدار دوستانه تیم های فوتبال مشهور ایران و روسیه

© Sputnik / Grigori Sokolov /  مراجعه به بانک تصاویر دیدار دوستانه تیم های فوتبال مشهور ایران و روسیه
دیدار دوستانه تیم های فوتبال مشهور ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.10.2022
اشتراک
باشگاه های فوتبال "زنیت" سن پترزبورگ و "سپاهان" ایران روز 27 نوامبر دیدار دوستانه ای انجام خواهند داد.
به گزارش اسپوتنیک، این باشگاهها با حمایت وزارت ورزش فدراسیون روسیه تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این مطلب را امروز پنجشنبه اولگ ماتیتسین وزیر ورزش فدراسیون روسیه اعلام کرد که سخنان او توسط سرویس مطبوعاتی این وزارتخانه نقل شده است.
همچنین متیسین با کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه دیدار کرد و در این دیدار طرفین در خصوص توسعه همکاری ها در زمینه فرهنگ بدنی و ورزش گفتگو کردند.
ماتیسین گفت: یکی از جنبه های تعامل در عرصه فوتبال، همکاری دو باشگاه "زنیت" سن پترزبورگ و "سپاهان" ایران است که با حمایت وزارت ورزش، تفاهم نامه همکاری بین این باشگاه ها منعقد شد. گفت‌وگوی سازنده بین آنها برقرار شده، تبادل فعال تیم‌ها برای شرکت در تورنمنت‌ها در حال انجام است و اکنون مربیان ایرانی در پایگاه مرکز دانش افزایی فوتبال در روسیه، آموزش می‌بینند. قرار است یک اتفاق مهم ، دیدار زنیت و سپاهان باشد که قرار است 27 نوامبردر ایران برگزار شود.
مسابقه فوتبال روسیه-ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2022
دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال روسیه و ایران در ایران یا قطر برگزار می شود
زنیت هشت بار قهرمان روسیه شده و یک بار در مسابقات قهرمانی اتحاد جماهیر شوروی سابق به مقام اول رسیده است. این تیم همچنین هفت پیروزی در سوپرجام روسیه و چهار پیروزی در جام روسیه داشته و یک بار جام اتحاد جماهیر شوروی به دست آورده است. در سال 2008، باشگاه سنت پترزبورگ قهرمان جام یوفا (لیگ فعلی اروپا) و سوپر جام یوفا شد. "سپاهان" پنج بار قهرمان ایران و چهار بار قهرمان جام حذفی این کشور شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала